20 aprilie 2011

Ele...




.....sunt totul pentru mine ...cu ele am impărtit totul de la supărări până la bucurii. Am cunoscut sentimentul de prietenie cu ajutorul lor ...ele m`au făcut să ies din "carapacea" singurătăţii ...mi`au întins o mână atunci când aveam cea mai mare nevoie de ajutor.
Niciodată nu mi`au reproşat nimic, şi m`au acceptat asa cum sunt eu ...nu au vrut să schimbe absolut nimic la mine ...cum de asemenea nici eu nu aş schimba nimic la ele ...sunt perfecte aşa cum sunt.
Le iubesc din toată inima mea ...şi ştiu că noi nu suntem doar nişte simple prietene suntem SURORI.
Ele mi`au fost alături atunci când simţeam că  sufletul mi`e făcut bucăţi ...m`au strâns în braţe şi mi`au spus că Totul va  fi bine ...atunci când făceam un lucru urât ele mă certau , simţeam cu adevarat ca ele ţin la mine.
Le iubesc cel mai muult pe lumea asta ...şi orice ar fi noi rămânem SURORI de suflet:X. 
Le dedic următoarea melodie :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu