14 septembrie 2011

Postare pe moment. :o3



A luat sfârşit vacanţa reiau aproape totul. Statusurile şi melodiile în weekend. "Copilăria moare " rămâne neterminată, trebuie să fac un sfârşit, nu am chef să mă lungesc. Apoi voi apărea " Iubire necondiţionata?" Va dau şi nişte indicii? Nee. 
Subiect nou. Şcoală. S-au schimbat multe persoane, şi enorm de mult. Nu le mai cunosc.Aşa sunt persoanele.. Azi te cunosc,mâine te iubesc şi după câteva zile se fac că nu te ma cunosc. Te simţi? Mă bucur. Prietenii adevăraţi unde sunt? Azi " Si stii ca te iubesc .Orice sar intampla , tu tot viata mea vei fi .Te iubesc atat de mult , 
si nu pot sa te las ♥" Maine.. " Eram prieteni ;)" Peste 2 zile " Te iubesc :x". Hai frate :-j. De la o certă "mare" tu
desparţi o "prietenie"? Na, recunosc, şi eu mă supăr , dar nu rezist mai mult de 1 zi, deobicei nu trec nici 2 ore.. şi asta nu pentru că sunt o proastă, şi că lumea face ce vrea cu mine, ci pentru că nu sunt genu' care lasă o prietenie pentru un baiat, sau ma rog , pentru ca nu mă bagă în seamă 2 zile. Nu zic că sunt cheie de biserică, dar totuşi, PENTRU CE VĂ SUPĂRAŢI? În fine, am deviat de la subiect. Şcoala.. Hm, nu am prea multe de zis, ca au trecut doar 3 zile. Vorbesc prea mult despre mine? Păi măă.. e blog, blogul meu. nu.ti place? Ce cauţi aici? Pa'pa ! Aş mai continua cu chestiile făcute in vacanţă, cu toţi "prietenii " pierduti, dar :-j. Hai nb! <3. Va las o melodie.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu