2 august 2011

Ăăăă.

Nu am mai scris de foarte mult timp.. Nu mai am idei,ba nu am timp, mereu e ceva..
Sincer, nici acum nu am idei, dar vreau să scriu ceva, ca moooor de plictiseală.. Hmm :-?. M-am uitat acum 2 zile [ parca :-? ] la Paparazii.. şi era un Bărbat femeie.. adică imbrăcat in femeie, siliconat , rujat,etc. Nu stiu exact ce nume avea,  Ceva cu Xl :-?.. ma rog .. Partea care m-a lasat cu gura cascată a fost când a fost intrebat de ce îi place să fie  "muiere" şi , ăsta sau .. asta, a raspuns  " pentru bani  ". [ Lucra într-un club.] Şi agăţa şi femei şi bărbati. Aoleeu.  " Masculii  " sunt  gay chiori ?Sunt PROŞTI ? Să nu vadă?.. Mdaa. Nu mai încep să-mi exprim părerea şi despre toate curvele fetele care se  "vând" pentru bani. 
Aşaa, altceva :-?. Nu am idei. PANĂ. Ăăă, cu statusurile şi muzica fac o pauză, nu muriţi [ şi aşa nu folosiţi, ]
Vă deranjează dacă vorbesc despre mine ?. Dacă da , da-ţi X şi drum bun .
Ăăă,  mai suunt:-?.[ Staţi să numar ]Cam 40 de zile :O . Până când ? Până când începe şcoalaaaaa. Ma bucur ? Puţin. De ce ? Păi, mă plictiesc, pc,pc,pc,pc , plimbare cu bicicleta, pc pc, plimbare pe jos, pc, pc, tenis, pc , televizor, pc,pc, la Geanina, pc, dormitul la Geanina, pc , plimbare prin parc, pc, Vedeţi.. PLICTISEALĂ.. Mai devremee de şcoală, aştep ziua dee 6 septembriee. Ce e atunci ? Ghiciiii!. Nu ştiu. Bine, îţi zic eu. Vine Diana [ Diona ] acasă. Dar nu era acasa ? Nuuu, era în Spaniaa. De ce aştepţi ziua dacă nu stai pe lângă ea ? Pentru că dorm la ea. Eu am propus , ea a acceptat. Deci, Diono, sper că nu deranjez . 
În vacanţa asta am pierdut … mulţi prieteni ! Şi ghici ce ! MI-AM FĂCUT ALŢII !!!
 Alex, Bii, Deyux, Mădălina, Cătălin, Alex ,Alexandra, Marius, Denis.
Vă mulţumesc pentru cuvintele frumoase adresate mie şi pentru că mă băgaţi în seamă mereu, nu numai când  aveţi nevoie de ceva. Vă doresc numa’ binele din lume şi să aveţi grijă de voi :o3 :*.
Dintre colegi, doar 2 persoane îmi mai spun "Bună " Eliminăm pe cei care nu i-am băgat în listă , că şi aşa îi ţineam degeaba.Eh, am 4  în listă, dar na, doar pe messenger se poate vorbi ? Nu puteau să mă sune? . Dar tu i-ai sunat ? .. Mda, am şi eu o vină..Dar eu nu am acei colegi care să  intre in vorbă cu tine, să povestească.. dacă nu esti prea apropiat de el, la revedere! Băieţii sunt de clasa I , nu bagă o fată în seama, nu atinge o fată, sunt foare.. nu găsesc cuvântul. Poate la liceu va fi altfel, vom fi uniţi, vom vorbi. Eh, mai bine mă mulţumesc cu atât ,decât deloc [ Mulţumesc pentru sfat, Alex ].
Ca să închei , vă las o melodie:

Un comentariu:

  1. aiaiaiaiaiiii :x te iubesk :X ! si nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu , nu ma deranjezi ! :| :X te iubesk:x !

    RăspundețiȘtergere