1 august 2011

Copilăria moare ~partea a14a~



E dimineaţă. Rebeca se trezeşte, se uită-n pat, dar David nu mai era lângă ea. Se ridică uşor, deschide uşa şi se indreaptă spre bucătărie de unde se auzeau zgomote. Se opreşte-n uşă şi se uită la David cum pregătea micul-dejun. Pe faţă schiţează acel zâmbet pe care David îl iubea aşa mult.


-          Neaţa !


-          Neaţa ! zice David dându-se în spate cu farfuriile cu mâncare.


-          Nu te vedeam să .. mă înţelegi tu. Nu-l ştiam pe acest David.


-          Îl cunoşti acum.


-          Şi-mi place.


David se apropie de Rebeca şi o sărută. Se aşează amândoi la masă. Se simt aşa maturi, stând acolo, amândoi, zâmbind.


-          Ştii, David, eu chiar trebuie să plec.


-          Şi lu maică-ta ce-i zici ?!


-          Auzi, dacă te rog ceva ..


-          Orice iubita.


-          Să te duci la Roxana şi cumva dacă nu mă crede mama să-i confirme ea, că am dormit la ea acasă.


David se duce spre casa Roxanei, iar Rebeca îl aşteaptă puţin mai departe.


-          Roxana ?!


-          Davidd, ai venit să terminăm ce am început în excursie ?


-          Nu, uită, eram beat şi ..


-          Şi atunci de ce ai venit ?


-          Să te rog ceva.


-          Pentru tine, orice.


-          Dacă cumva mama Rebecăi de întreabă unde a dormit azi-noapte să-i zici că la tine.


-          Ăă, Rebeca a dormit la tine ? zice Roxana înghiţindu-şi lacrimile.


-          Da. Mă ajuţi ?


-          Da, sigur.


-          Mersi.


David pleacă şi Roxana rămâne blocată. Când nu-l mai vede pe David izbugneşte-n lacrimi.


„ De ce nu mă înţelege şi pe mine?! Sunt chiar aşa neimportantă ?!”


-          Ai rezolvat ?


-          Da, iubita.


Pleacă amândoi spre casa Rebecăi. David o ia de mână. Ce frumos le stă împreună. Sunt aşa frumoşi şi fericiţi.


Rebeca intră-n casă. Mama ei o întreabă unde a fost, îi zice unde şi o crede. Rebeca se duce în cameră şi-şi aprinde mess’u. David nu era pe mess, ciudat. Îl sună, telefonul era închis. Aşteaptă o oră, două şi sună din nou. Sună, dar nu răspunde. Rebeca se ingijorează, îşi ia o bluză pe ea şi se duce spre casa lui David. Intră în casă şi-şi găseşte iubitul în baie, întins pe jos, cu lacrimi în ochi şi telefonul lângă el.


-          Ce s-a întâmplat ?! se aruncă Rebeca lângă el.

Un comentariu: