29 iulie 2011

Copilarea moare ~partea a13a ~



Nu aşteaptă răspunsul şi iese pe uşă-n fugă şi David după ea.


-          Iubitaa !!


Rebeca nu-l băgă-n seamă şi intră la ea în cameră închizând uşa. Se trânteşte în pat şi începe să plângă. David fuge la el în cameră şi îi ia cheia Roxanei. Intră la Rebeca-n cameră şi se trânteşte în pat, lângă ea. Pune mâna pe ea, însă Rebeca nu face nici o mişcare.


-          Acum poţi să pleci ?


-          Nu plec de aici, ţi-am zis, sunt lângă tine.


-          Da, am văzut.


-          Sunt beat !


-          Şi ?! La mine nu te-ai gândit când .. ?!


-          Păi …


-          Dă-te !


Rebeca iese din cameră şi David după ea. Se duce la Bogdan, se apropie uşor şi-l sărută lung.


-          Rebeca parcă eram .. zice David uitându-se la ea.


-          Nu mai suntem.


Excursia s-a terminat urât, prea urât. Bogdan a lăsat-o acasă. Rebeca s-a dus la magazin şi a luat o sticlă de JD, s-a aşezat pe marginea drumului şi a început să bea printre lacrimi. Deodată se aud râsete şi Rebeca-şi îndreaptă privirea spre sunet. Erau colegii ei. Toţi s-au împărţit la casele lor, înafară de David care avea ultimul casa. O vede pe Rebeca pe bordură şi se aşează lângă ea. Îşi deschide telefonul şi trimite un mesaj. Rebecăi îi sună telefonul, mesaj. Îl deschide, era de la David.


„ Scuze, iubita. Poate te deranjeatză că stau aici, dar nu plec până nu te văd bine. N-am trimis mesajul ăsta ca să îmi cer scuze pentru că ştiu că îmi cer degeaba, dar mai încerc totuşi o dată. Eram beat, mort de beat. Şi cat despre Roxana, îţi seamănă aşa mult.. Scuze, iubire. Te iubesc !”


Rebeca-şi ştrege lacrimile şi îl ia-n braţe pe David, iar acesta face la fel.


-          Astă seară dormi la mine.


-          Nu pot, se va îngrijora mama.


-          Nu mă refuza, zice David cu moaca lui de căţel.


-          Bine, bine.


Urcă scările ţinându-se de mână. Ajung sus, în dormitorul lui David. Rebeca se pune-n pat şi adoarme în câteva minute. David stă şi se uită la ea, se schimbă, o sărută pe frunte şi apoi se pune şi el lângă ea.


Pusă aşa devreme că mă seacă Diana.

Un comentariu: