23 noiembrie 2011

Al dracu' prieteni.


Bârfeşte-mă măi, bârfeşte-mă că atât ştii + măcar să ai bun simţ să nu aud şi eu. Uite-te drăguţo la tine, şi la neuronii ăia pe care nu îi ai. Ştii anul trecut ziceai " Suntem cele mai bune prietene, orice s-ar întâmpla " Şi acum ? Ţi-ai gasit o altă "prietenă" la fel ca tine + 1 neuron ?..şi începi să mă bârfeşti pe mine, cum o barfeai pe ea ? Ruşine, ruşine de tine şi de caracterul tău. Chiar azi, vorbeam la dirigenţie despre prieteni adevărati , ştii, tu niciodată nu te-ai enumerat, niciodată mă, niciodată . Şi.. incă două persoane, care ele zic că ma iubesc, că suntem prieteni. Prieteni ? ai greşiiit cuvâântul . Şi proverbu' ăla.. " Fereşte-mă Doamne de prieteni, că de duşmani mă feresc şi singură ".. se potriveşte atât de mult. Doar 3 prieteni am, lor le pot spune orice, şi sunt sigură că nu ajung nicăieri vorbele mele, când ne certăm. Vă ştiţi, MULŢUMESC !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu