19 noiembrie 2011

Singură între cei nepăsători. ~ partea 5 ~



Au ajuns la pensiunea Cristal din Slănic Moldova , judeţul Bacău. Acum, apar probleme. 


- Co.. Adolescenţii mei cum aţi vrea să staţi în camere ? ( diriginta )


- Câte 4 sau 5, dar fete şi băieţi , avem şi noi intimitatea noastră. Ţipa Roxana.


- Bine, cineva este împotrivă ?


- Eu ! Auzindu-se două voci . ( erau Rebeca şi băiatul cel nou vechi )


-  Doamna profesoară, nu vreau să stau cu Roxana în cameră, pute ! bufnind în râs.


 Dupa o porţie bună de râs, Roxi iese afară plângând, se pare că nu i-a convenit deloc gluma. David după ea,Rebeca vâzând spune :


- Doamna profesoră, vreau să stau cu băiatul ăla, doar noi doi. arătând cu degetul spre băiatul nou vechi.


 Acesta rămaseră fără cuvinte. Ce putea să zica? Oricum nu aveau legaturi, doar colegi de şcoala plus că nu i-ar da niciodata atenţie unei fiţoase ( cum zice el ).


- Singuri? Nu faceţi prostii ? 


- Nu doamna profesoară, spune Rebeca cu încredere.


- Ok, cum vreţi. Cristi ai ceva împotrivă ? 


- Cine e Cristi ? întreaba Rebeca curioasă. 


- Cel cu care ai hotărât să stai, nu ştii nici cum îl cheama ? În fine, Cristi, îţi convine?


- Da doamna profesoară, cum să nu, e fată despteptă şi educată , nu aş refuza-o niciodată, dacă ea 
mă vrea, mă dau ! Cu un zâmbet nefals. 


După încă o porţie de amuzament, fiecare se îndreptă spre camera. 


 După 20 de minute : 


- Hei, orgolioaso, cum de m-ai ales pe mine ? 


- Stai chill nu te simpatizez, şi nu-mi cere explicaţii. E treaba mea ce fac. Ai acceptat, gata. Aşa, acum regulile.  1. Nu intrii în baie fără să baţi la uşă. 2. Hainele tale stau in dulapul de lânga uşa, ale mele aici ( un mobilier, lângă pat). 3. Desparte-ţi patul de patul meu şi să nu mi-l atingi. 4..


- Mda, bine, mi le citeşti mâine , mi-e somn , mă trezeşti la cină.


- Da' ce-s eu ? 


- Hai nu fi rea. făcând ochi de căţeluşi.


- Bine, bine, dormi !


Ceasul era 14, ce să facă ea pâna la 19:30, nu vroia să iasă din cameră, vroia să dea impresia că stă întruna cu colegu' de cameră. Îşi despachetează tot bagajul,  15: 30. Îi despachetează şi băiatului, sigur nu se supăra, ba chiar îi mulţumea.  16 : 05. Face un duş. 16:28 . Îşi face unghiile. 16: 55. Iese afară şi face o plimbare prin munţi. Când s-a întors era 18: 20. Era epuizată, adoarme neţinând seamă de ceas.








noi vechi = nou , ca abia l-a cunosct/văzut. vechi că e de mult timp în şcoală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu