18 noiembrie 2011

Singură între cei nepăsători. ~ partea 4 ~



-Am intrebat-o dacă merge în excursie.Ştii că doar eşti tu esti dragostea mea. ( minţea, nu exista aceea strălucire pe care o privea pe Rebeca)
- Ok, iubire. 


Vorbele Roxanei destul de calde îl facu pe David să  uite de faptul că ar avea vreo legătură cu Bogdan. După o privire adânca şi un sărut la fel de lung se îndepărteaza de locuinţa Rebecăi ţinându-se de mâna. 

Şi vine ziua plecării în excursie. Toţi erau pregătiţi în faţa şcolii, inclusiv un baiat cu ochii negrii , brunet , înalt şi nu prea slab, perfect, nimeni nu îl cunoştea, era dintr-o alta şcoală? sau doar în vizită? Nimeni nu ştia. Rebeca îl zări prin mulţimea adolescenţilor aflaţi în parcare, nu făcu nici o mişcare, nici un interes, era sigură că e unu' de'ăla fiţos de bani-gata. 
Vine autobuzul. Toţi se îmbulzesc în fată.Rebeca rămăsese ultima,era sigură că prinde loc lângă Bogdan dar spre surprinderea ei acesta stătea lângă Ana[Ana = o fată cu ochii căprui, grasă, în limbă după Bogdan ]:

- Heii, Parcă, stăteam amândoi. Zice Rebi pe un ton râstit.

- Scuze, ea s-a pus, eu i-am zis că e ocupat. Ce să fac acum ? 

- Mda, bine, stai cu ea! Şi înaintează.Singurul loc liber era lânga acel baiat necunoscut. 

Ce să facă acum ? Să stea în picioare? Înaintează cu speranţa că poate mai era vreun log liber.. Da, mai era, lânga Roxana şi David [ în bâncile din spate]. Ahaa, mai bine stătea în picioare, dar drumul era destul de lung şi ce se întâmpla dacă statea lângă un fiţos? :

- Ocupat? cu un ton lin uitându-se în jur ca să se asigure că nimeni nu aude.

- Da.Pentru tine, poftim, ia loc !  

- Mulţumesc! dar dacă nu te superi, mă lasi la fereastra ? 

- Pentru? Mda, hai treci. Dându-şi ochii peste cap.

Prima impresie = proasta. " Ha ! Ce fiţe pe el" Îşi spune ea în gând.
Işi scoate Mp3-ul şi bagă " Ego- Pentru că te iubesc " Singura melodia care o alina când era nervoasă.

- Pot să ascult şi eu ? Da ştiam, mersi ! şi îi ia casca dreapta. se repezi băiatul.

- Hei, ţi-am dat eu voie ? Ce iei aşa ? 

- Ce eşti aşa isterică ?

- Păi cum bă, nici nu ne cunoaştem, nici măcar nu eşti din şcoala asta , nici măcar nu ceri voie ? Cine te crezi?

- " Bă ", Unu' la mână ,nu ne cunoastem că nu am avut ocazia, doi la mâna sunt din şcoală dar nu ies în pauză, prefer să îmi repet lecţia, trei la mâna.. 

- Trei la mâna , ce ?

- Scuze..

- Pentru? Ridicând sprânceana dreaptă Rebi.

- Că ţi l-am luat aşa.

-Mda, bine, cum zici tu.

- Deci îmi dau o cască ? 

- Nu ! Punânduşi-le pe amândouă şi dând sonorul la maxim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu