31 octombrie 2011

Ahh.



Am citit chestia asta acum ceva timp,de pe un alt blog, şi îmi place, d'aia o postez şi la mine.


♥ Când e furioasă şi pleacă, du-te după ea.  [poate te trezeşti cu vreo palmă, ceva, dar o să aprecieze, crede-mă.]
♥ Când se uită atent la buzele tale, doar sărut-o. [siropos,  but... sounds good.]
♥ Când te respinge, ţine-o în braţe şi nu-i mai da drumul. [agreed]
♥ Când te jigneşte, sărut-o şi zi-i că o iubeşti. [nu ştiu de altele, dar eu nu vreau un mieluşel. să riposteze şi el , puţin orgoliu... dar totuşi, să  ne-mpăcăm]
♥ Când se enervează, spune-i că e draguţă. [o să râdă, te asigur. aşa se mai destinde atmosfera]
♥ Când e tăcută, întreab-o ce are. [nu o cicăli totuşi, o să-ţi spună ea singurică]
♥ Când te ignoră, atrage-i atenţia. [să nu fie gen "Fă, ascultă-mă!", că atunci nu doar că o să te ignore, ci o să-ţi dea şi una. be smart. :)]
♥ Când îţi arată partea negativă, spune-i că e frumoasă. [o să te contrazică mai mult ca sigur, dar va conta]
♥ Când începe să plângă, îmbrăţişeaz-o. [ she needs that a lot]
♥ Când îşi pune capul pe umărul tău, apleacă-te şi sărut-o. [odododo ♥]
♥ Când ea îţi spune că îi placi, vrea de fapt să-ţi zică mai multe decât poţi înţelege. [actually, asta înseamnă multe].
♥ Când îţi zice un secret, păstrează-l. [nici să nu te gândeşti să faci pe baba de la radio-şanţ, o să regreţi apoi, believe me.]
♥ Când se uită în ochii tăi, o doare sufletul. [nici n-ai idee cât]
♥ Când îţi zice că totul s-a sfârşit, ea încă mai vrea ceva de la tine[not always]

Un comentariu: