2 octombrie 2011

Nerviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii X(.

Mda.super aiurea weekend.ul ăsta.La tv câcaturi filme văzute,la pc, messenger şi atât,mai bine fac teme.
                    Nu am mai scris de aproape 3 săptămâni, am pus o leapşă, statusuri, şi muzică. Whatever.
Toată săptămâna am fost cu nervii la pământ.NERVI.NERVI.NERVI. Văleu.
1. Mereu când vorbesc la telefon mama " Azi, nu ai şters prafu, du-te la magazic,fă curat pe birou, dă cu aspiratoru'" E atââââââââât de naşpaaa. Şi când termin de vorbit, totu' e ok, tace. I-aş zice să tacă, da' poate mă trezesc fară telefon. Totuşi , toată luna septembrie eram cu telu' la ureche, dar mă, nu poate să se abţină măcar că vorbesc la telefon.
2. Un idiot, cretin, prost, needucat, retardat.. nici nu ştiu cum să.i mai zic se dădea el " frumos ". Căt tupeu frate,să se uite la el şi să zică de alţii. Ah. x(.
 Văleeu, am uitat să fac tema la engleză. Hai nb. :*.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu