23 octombrie 2011

Love ;3.



Stare atât de naşpa încât îmi vine să rup caietul de franceză.De ce franceză? Pentru că e lângă mine. Mă eliberez pe blog. Al dracu' om, mă pi* pe jocurile lui, mă p*ş pe supărările lui, mă p** pe tupeul lui, mă PIŞ pe el x(. Draguţule, tu crezi că mă doare undeva că te combini cu x sau că nu mai vorbesti cu minee? Vai, crezi că înca simt ceva pentru tine? Greşeşti, puişor. Vezi-ţi de târfele fetele tale şi lasa-ma dracu' pe mine în paceeeeeee. Mă exasperezi. "De ce?:( ". Cum mă de ce? Eu nu mai sunt fetiţa căzută-n limbă dupa tine, deschide-ţiii ochii ăia IDIOŢIIIII !  Gata, m-am eliberat. Huh, încă am nervi.. 

Dupa 5 minute de muzică .

Iiiiii, ce melodiiie vecheee. Îmi era dor de ea. Mda, m-am liniştit. 
Mâine şcoală, mâine certuri, mâine latină,mâine idiotu' ala. Urăsc luni.
A intrat EL <3. "Care el?", Auch, nu am zis nimic de el niciodată, eh, cu altă ocazie. :*. Hai pa'pa!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu