5 mai 2012

30 days challenge

 25. Povestește despre cineva care te fascinează și de ce.
N-am idee pe moment.
  26. Ce fel de persoane te atrag?
Am mai scris asta în două postări, nu are rost să dau copy;paste.
 27. O problemă pe care ai avut-o.
Dacă e legat de sănătate - nu am avut, insă daca e vorba de probleme de zi cu zi, pot spune că sunt destule şi sigur, nu le spun aici..
  28. Ceva ce-ți lipsește.
Îmi lipsesc extrem de multe.Îmi lipsesc persoane care au avut un loc special în viaţa mea, dar s-au îndepărtat, şi cum se spune " O funie o tai, dar când o legi înapoi, nu mai e perfectă " - sau ceva de genul.Îmi e dor de băiatul cu care îmi petreceam cele mai multe zile- pe messenger, prin sms-uri , vorbind la telefon, sau întâlnindu-ne la jumătatea drumului dintre noi. Nu pot zice că încă mai am acele sentimente, însă mă înţelegeam perfect cu el, chiar dacă era un nesuferit câtedoată. Lumea e rea, lumea se bagă, lumea minte - asta ajuns şi la ignore, i-aş spune că AIA minţea, însă, după cinci luni nu prea mai are rost.
  29. Scopul tău pentru următoarele 30 de zile.
Să învăţ, şi să iau note mari la examen ! :D
  30. Momentele bune și rele din ultima lună
Destule..

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu