3 mai 2012

30 day challenge


 20. Importanța educației.
- cei şapte ani de acasă reprezintă 60% din comportamentul omului, cele 40% - în funcţie de cum ne influenţează prietenii. Urăsc persoanele fără pic de respect, care nu ştiu să vorbească, să se comporte sau cel puţin să tacă şi să vorbeacă când trebuie !

 21. Povestește despre un show.
Sunt multe show-uri frumoase - urmăresc " Te cunosc de undeva " , " Burlacul " , " Cancan " , " D-paparazzi ", Te pui cu blondele " , " Master chef " ş.a. Ultima oară m-am uitat la " Burlacul " deci voi spune câteva cuvinte despre acest show. - chiar dacă unii dintre voi se uită , respect jocul. Lucrurile au luat o întorsătură destul de ciudată, nu mă aştept la Vladimir să fie atât de fals! prima dată l-am văzut în " Narcisa Sălbatică " şi nu am avut o impresie deloc rea - ok, un film. O apreciez pe Sasha, vede lucrurile altfel, e liniştită şi frumuşică. Adelina - nu o suport deloc, deşi o colegă-mi spune că e singura care are dreptate şi celălate sunt geloase - hmm, ciudat, aia mi se pare cea mai falsă ! Btw, e destul de drăguţ noul burlac.

22. Cum te-ai schimbat în ultimii 2 ani?
Cu destule, aşa mi se pare, însă cer părerea şi altor persoane. - revin cu postul.


 23. Postează 5 poze cu tipi/tipe care îți par atractivi.
- Sorry, probleme cu blogger-ul, nu merge să încarc poze. - revin şi cu ăsta.

 24. Filmul tau preferat și despre ce e vorba in el.
Pfa, nu am un film preferat !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu