7 mai 2012

Şoapte

Mă simt groaznic, am nevoie de cineva să mă ia în braţe şi să-mi spună că totul va fi bine, chiar dacă nu va fi. Vreau pe cineva care mă înţelege, care mă iubeşte, nu de toate paraşutele!
"Vise,iubire,emotii" - vă vine gândul la iubire propriu-zisă,nu? Of course..
Vise- cu toţii visăm să fim mai buni decât suntem, mulţi visăm să trăim în lux,mulţi visăm să nu fim daţi la o parte. Şi nu mă refer la mine, ci din ce văd. Nu eu sunt persoana care sunt dată, ci chiar eu dau, asta e firea mea, nu suport persoanele care sunt slabe,fără pic de putere în inimă, ok, eşti, dar când te iau la mişto, deja te crezi prietena mea.NU SUPORT MĂ.
Iubire- Iubirea faţă de prieteni, cu ea am petrecut o parte din viaţa mea, ea e persoana care-mi alina lacrimile, şi încercând să mă facă să râd, luându-mă-n braţe şi strându-mă tare.Am rănit-o promiţându-i că n-o voi face.Ea mi-a fost alături, de ce ?! un cuvânt- PRIETENIE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu