19 mai 2012

Perle de amintiri.-34

D i a n n e : Direct sau te las să înţelegi ?
Edd : deja cred că ştiu. zi direct..
D i a n ne : Vrei să fim împreună ?

Edd şocat, însă nu ezită şi răspunde.

- Edd : Da , vreau!

 Relaţia mergea bine, chiar dacă colegii Diannei încercau s-o întoarcă împotriva lui.Fiecare pauză împreună, după ore, tot împreună, certurile şi gelozia nu lipseau. Faţă în faţă nu-şi puteau spune ce nu le convine, aşa că messengerul era singura soluţie.
Edd: Iubireee, mie nu-mi convine ceva..
D i a n n e : Ce anume iubire ?:o3
Edd : Parcă nu am fi împreună, în unele pauze stai doar în clasă, sau cu colegii tăi..
D i a n n e : Şi tu stai cu ăia ai tăi, nu pot veni aşa, peste voi..
Edd: Ba da, eşti a meaaa. Uite, mâine îi învăţaţă să danseze pe pitici. nu ?
D i a n n e : Da, văleleu şi am şi meci :))..
Edd: La cât ?
D i a n n e : Meciu' , pe la 10 şi pe pitici după meci, când vine diriga.
Edd: Şi la şcoală vii la 8, nu iubiree ? ;;)
D i a n n e : De ce aşa devremeee ? Trebuie să mă trezesc la 6, du-te mă!:))
Edd : Hai, să stăm şi noi împreună..
D i a n n e : Mmm, bine, şi daca nu stai cu mine, te violez ?
Edd: :)), ok.

26 octombrie, 07:48; Edward o sună pe Dianne
- Unde eşti măi ? parcă trebuia să fii aici la 8.
- Sunt in autobuz, pe la zoo, ajung într-un minut :*. Hai la non-stop.
- Nu vin. sunt cu Ştefan şi Cristi la o ţigară.
- Iar fumezi, mă ? Tu chiar vrei să mă supar pe tine ? Hai pa.

Dianne coboară la non-stop şi intră direct în şcoală, la ţâşnitoare era Edward, ducându-se la magazin - pentru pastile Orbit. Dia se duce la el, îi dă o palmă după care-l sărută şi pleacă înainte.

Se întâlneşte cu colegele ei, Alina şi Cristina,şi se duc în sală, erau mai mulţi care jucau handbal, Dianne îşi da jos geaca pregătindu-se să intre în joc, insă-i sună telefonul
- Alo. da?
- Hai în clasă la mine.
- Daca miroşi a ţigară, plec!
- Hai iubire, vin înaintea ta, unde eşti ?
- La sală, hai, treci după mine.

El stătea la uşă cu ochii-n telefon. Dianne aleargă spre el.
- bau iubireeee
- bau şi ţie pupând-o pe obraz
- cu cine vorbeşti prin mesaje ?
- Văru', iubită-sa la părăsit pentru Damian de la fosta 8B.
- Bianca ? Urâta fata aia .
râd amândoi.
- Hai la tine-n clasă.
- Nu mai mergem la mine, hai la tine.
- De ce să nu mai mergem la tine ?
- Acolo sunt toţi.
- Care toţi ?
- Păi,Ştefan,Cristi,Călin şi paraşutele din clasă de la mine.
- Hai măi, măcar puţin . mijând ochii.
- Nu-ţi rezist, hai.
Ăia se băteau cu cretă, Edward o ia pe Dianne în braţe- ca un scut, însă Cristi-l nimereste pe el. Dianne ia o bomboană din buzunar şi-i dă în cap, după care fug afară din clasă , luându-l şi pe Edw. Ajung în faţa amfiteatrului. Apare directoarea.
- Dar voi ce faceţi aici ?
- Ăăă, aşteptăm pe cineva.
- Hai, intraţi în amfiteatru, e spectacol.
- Nu, lăsaţi.
- Intraţi acum !
Sala era plină, cei de a6a recitau poezii, au încercat să iasă, dar au fost împiedicaţi de o profesoară.Diannei îi sună telefonul.- era Cristina.
- Hai , fată, unde eşti ? începe meciul.
- Sunt în amfiteatru, nu mă lasă să ies mă !
- Zii că ai meci.
- I-am zis mă !
- Hai mai încearcă..
- Bine, pa.
Spre norocul lor, profesoara plecase, ies amândoi, Dia îl sărută scurt pe Edw şi fuge spre sală pentru a se schimba. După o oră, meciul se termina 25- 28 pentru echipa Diannei. În public, era şi mama ei, care îi făcea poze.
- Bună ,mami, de ce ai venit aşa devreme ? Nu mergem acum la cumpărături..
-Dar când ?
- Tre' să-nvăţ copiii ăia de a5a să danseze pentru balul bobocilor.
- Stau şi eu cu voi
- Hai mă,mamă.
- Hai, să te văd şi eu.

În două ore s-a terminat şi Dianne cu mama ei au plecat în oraş, la o pizza şi o plimbare scurtă prin parc.
Edward o sună.
- Ai primit mesajul ?
- Ce mesaj? Stai puţin,aa, da, e un mesaj, nu l-am simţit.
- Nu-l citi !
- Dar ce e în el ?
- Ştefan mi-a luat telefonul şi a trimis.
- Da sigur.
- Deci nu lua în seamă mesajul.
- Ok, paa.
- Pa.
Dianne citeşte mesajul - " Vreau să ne despărţim "


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu