21 decembrie 2011

Această vancanţă a început cu dreptul !



Ii, ce bine, în sfâtşit a fost şi prima fulguială. Totuşi, chiar dacă a fost doar dimineaţă şi nu am văzut mare lucru, a fost frumos şi fulgii ăia mari.. Cine a spus că nu va ninge fulgui pâna la Craciun ?  Ehee, s-a înşelat.
Şi gata şi cu şcoala. Mâine e consiliu,vineri nu ştiu ce spectacol - sunt 100% sigură cu juma' din şcoala nu vine, eu pentru ce aş veni ? Oficial, e vacanţă ! Nu-mi mai fac griji că trebuie să ma asculte, că trebuie să îmi măresc notele,etc. Aş vrea ca săptâmâna asta să termin cu temele- măcar la româna- ca în ultima săptâmâna când toata lumea scrie, eu să stau bine mersi să ma uit la un film, la seriale, să mă plimb, să ma distrez. Totuşi, îmi pare rău că nu-mi văd colegii trei săptâmâni, şi nu mă refer la toţi ci la cei care îmi sunt oarecum prieteni. Vacanţă plăcută tuturor ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu