29 decembrie 2011

Singură între cei nepăsători. ~ partea 11 ~



Din fericire nu a văzut nimic deoarece toţi eu fost un fel de paravan şi nu se vedea nimic, plus că toţi au promis că ce se întâmpla acolo, acolo rămâne.



- Ăă, Rebecaa, ce se întâmpla acolo ?
- David ? David ! Ăă iubitulee, ce facii ? sărându-i în braţe.
-  Rebeca ? Ce ai păţit ?
- Cum adică ce am păţit? eu vin la tine să te sărut şi tu ?
- De când eşti tu aşa de.. directa ? ridicându-şi sprânceana dreaptă.
- Eee, nu ma cunoşti tu.
- Ba te cunosc, şi nu eşti aşa !
- Hai măi pui ştii că te iubesc. [ ;;) ]
- Pui ? Şi de când sunt eu "măi" cu tine ? Rebeca.. tu ai ceva, sigur. Ce i-aţi făcut mă ?
- Noi?! Nimic, ce sa îi facem ? se răsteşte David.
- Tu taci bă acolo !
- Bă e tactu' !
- Ce ai zis mă ?
- " Bă e tactu' " , surdule.
- Hai că ti-o iei !
- Hai "puui " ! [ :> ]
- Bă !
- Bine bine, fractu' e bă ! râzând ironic.


Cristi se pregăteşte să îl loveasca dar este împiedicat de Rebeca.


- Cristi, dacă ai de gând să dai în el, nu mai vorbeşti cu mine ! "
- Ce ?! Acum îi iei şi apărarea?
- Nu, doar să.. nu-ţi scadă nota la purtare.
- Ok. Şi pleacă.
- Cristiiii, unde te duci ?
- La mă-ta !
- Cee ?!
- OMG ! Ai auzit ce a zis ? o întreabă Ema pe Rebeca.
- Nu frate, nu am auzit, sunt surdă.
- Rebeca, vezi ! ti-am zis că e un prost. se răsteşte David.
- Lăsaţi-mă dracu' în pace ! şi pleacă în baie. Se trânteşte în colţ, lângă calorifer şi începe să plângă.
- Rebeca, nu mai plânge ! Nu merita ! Totul va fi bine.[ Era Ema ]
- Daaa, totul va fi bine că nu eşti tu în locul meu ! Zici asta ca să trec doar pe moment , mda, GATA, văd că-ţi pasă, acum pleacă !
- Dacă tu alegi ca din cauza unui băiat să îi pierzi pe toţi , bine . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu