6 decembrie 2011

Singură între cei nepăsători. ~ partea 8 ~



-Şi pe cine aştepti ? o întreabă David pe Rebeca
- Pe Cris.
- Ceeeeee? Parcă nu erai cu el.
- Nu sunt, dar vreau sa fiu, probleme? ( vroia doar sa-l facă gelos )
- Nu, nici o problema.. Mă duc acasă. Paa.
- Drum bun şi cale bătuta, idiotule.
- Idiot acum ? Bine. Pleacă şi că aproape îi venea să plângă.
 După 5 minute.
- Heeeeei, tuuu, ce faaaaci ? pupând-o pe obraz.
- Iii, bună Criis, bineee faac, te aşteptam de muult timp. Tu ce faci ? 
- Oare? Am venit la tine, deja îmi era dor.
- Aiaiai, şi ce-mi dai ?

O sărută. David îi priveşte cu atâta ură încât ar fi în stare să se ducă la ei, şi să le rastoarne ceva in cap. Rebeca, cât şi Cristi erau atât de fericiţi de acel moment petrecut împreuna.. 


- Eu vă las porumbeilor , se bagă Diana.
- Bine, ne vedem la hotel, pupă-mă !
 Dia a încercat dar Cris a îneacă în sărutarile ei.
- Da Cris am înţeles aluzia, paa :*.
- Rebeca,..
- Cristii ?
- Te iubesc ! înroşindu-se .


Rebi rămâne atât de uimită,încât nici sărutările băiatului nu o aduse la normal. David din spatele lor a auzit toata conversaţia , era atât de disturs, acum şi-a dat seama ce greseală a comis, lăsând-o. Nervii o luau înainte şi nu îi putea stăpâni aşa că se duce la Rebeca, o trage de haina spunându-i :


- Şi eu te iubesc ! Nu vezi? Aş da orice să te am, da,am făcut o greşeală, te-am lasat, dar sunt aici să-ţi spun că te iubesc, te iubesc,te iubesc, şi vreau să fii doar a mea, doar tu mi-ai atins inima..
- Eu îl iubesc pe Cris, nu se vede ? Hai ,drăguţule, fă paşi de aici.
- De ce esti atât de indiferentă ? Ştiu că ma iubeşti , ştiu că ai vrea să mă ai şi să fiu doar al tău. Lasă-l pe idiotu' asta, eu sunt cel mai bun pentru inima ta.

Rebeca se ridică, David credea că vrea să-l sărute, se apropie cu buzele de el şi .. îl scuipă direct în ochi.


- Ce nesimţită esti !
-Tot eu mă?

David îi dă o palmă, destul de tare, încât auzi toată încăperea. Cris se ridică şi îl dă un pumn direct în nas, şiruri de sânge se scurseră pe faţa gingasă a lui David.


- Cristi ?! Eşti prost ? Pentru ce l-ai lovit ? 
- Cum adică pentru ce ?
- Te-a lovit.
- Eşti un cretin. !
- Cee ?!  Eu te ajut şi tu aşa mă răsplăteşti ? Hai pa. Şi pleacă.


Rebeca vroia sa-l ajute pe David, dar palma aceea o făcu să-l lase baltă şi să fugă după Cris.


- Cristii, stai !
- Ceee mai vrei? plec din viaţa ta.
- Nu vreau să pleci, te iubesc şi da, il iubesc şi pe el, am fost împreuna o perioadă lunga, nu pot să-l uit aşa uşor, inţelege-mă !
- Te înţeleg. O ia in braţe şi o sarută. Apropo, de ce s-au oprit toate maşinile şi toţi se uită la noi ?
- Că suntem pe zebră, iubire ! 
- Oh, da ! începând să râdă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu