17 decembrie 2011

Stuff.

Aş avea chef să scriu şi să prezint mai tot ce s-a întâmplat în ultima vreme. Dar îmi e atââât de lene, încât cred că o să mă rezum la un mic rezumat. Sau mare. Depinde.


Zi de naştere, hmm, înafară de faptul că eşti în centrul atenţiei, mai e ceva speişăl ?! Noo, ăt scul, ar trebui să primesc ciocolată, nu să dau ! Eu cu ce ma aleg de aici ? Aaa, cu pupicii .. WHATEVER ! Am 14 ani beeeib ! =p~. Daa, ce mare..Multumeeesc celor 3 care au încercat să fie primii. Oana , Cristy şi Roxi . Pupiciii :*. Şi de asmenea , multumesc celor care au uitat [ C :o3 ]

LĂV ! Uii, ce să zic, perfect !


CRISMĂS ! Aww, turte, aiaiaiaii , sunt aşaaaa de buneee.. bradul, plin de luminiţe şi globuri fosforescente care dă lumine camerei întunecateeee.
Deeci, vreau să îl aud pe X cântându-mi colindu', la chitară , aiaiai, şi pe Y la orga , şi pe Z la.. Staţi să o întreb !


Dianne ♥: La ce instrument ai vrea sa canti?
 *******.x: La pian :))

Perfect, şi pe Z la pian . Aiaiai .


Mdaaaaaaaaa, vreau zăpadăăă, vreau frecuşuri şi bulgari primiţi în cap, apoi " Doamnaa, X mi-a dat în caap ! " Ce să le faci ? Copii ! Asta e partea amuzanta, că X, îi mai dă o tură, că l-a pârât. Uhhh, gheaţăă. POC ! jos :-s " Auu, spateleee " , " Proasto ! "
Uuu, deja am planuri .


Ăă, acum e la moda să fii într-o relatie! Mă piş pe relaţii. Vrea şi ea să fie "cul" măă. Eu prefer să învâţ pentru EXAMEN ! Pf,, deja mi-e frică ..
În privinţa prietenilor.. balanţa se înclină când de o parte, când de alta. I mean, cu fetele mă înţeleg chiar foarte bine; deşi am aflat o veste de la C. care sper să se evapore în timp şi să nu se pună în aplicare, că altfel nu o să mă mai opresc naibii din plâns.


Pana mea, nu înţeleg ce joc joci, nu înţeleg ce vrei să faci şi nici cu ce scop. Cred că-ţi baţi joc de mine sau măcar încerci.. Cine să te mai înţeleagă?! Îmi zici în faţă că nu mă  suporţi şi multe alte chestii,  apoi mă bagi în seamă şi faci glume cretine din nou. Plus că te holbai la mine de parcă mă analizai sau de parcă aşteptai să-mi scape ceva, un semn sau o vorbă, ceva care să arate că-mi pasă.


eu " Ce te comporti asa ?! "
tu " Mă cumport perfect normal. E ceva între noi şi nu ştiu ?! "


Şi cu asta ce vrei să zici? Lasă sarcasmul, ştiu că se vede că-mi pasă. Da’ dacă tu eşti aşa insensibil şi continui să încerci să mă răneşti, e problema ta. Dacă te-ai fi gândit măcar un pic că ai fost în aceeaşi situaţie, poate nu te-ai fi comportat la fel ca acum. În fine. Ştii că mă doare şi parcă asta te ambiţionează.


Eşti un idiot uneori..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu