1 decembrie 2011

Singură între cei nepăsători. ~ partea 7 ~


A doua zi. Chiar dacă tot ce se întâmplase aseară dovedea că ei sunt împreuna şi că Rebecăi nu îi mai păsa de David, nu se vedea. La aceea pensiune şi-a făcut o prietenă noua, pe nume Diana. Se înţelegeau destul de bine, stăteau mai mereu împreuna.

- Dia, hai la Top, mâncam o savarină, bem un suc.. ce zici?
- Ar fi frumos, stai să mă îmbrac.

Au ajuns, comandă două savarine şi două sucuri de pere.Îşi povesteau întâmplarile cele mai importante şi triste din viaţa lor, când se aude o voce cunoscuta:

- Bună ziua ! doresc şi eu un cappuccino. Era David,
- Diana, uite-te în spatele meu, e un baiat blond cu ochii verzi ?
- Da, de unde ştii ? 
- E David, de care ţi-am povestit. 
- Vine aici !
- Prefă-te că nu l-am văzut.
- Buna Rebeca, ce faci ? Mi-o prezinţi şi mie pe prietena ta ?
- Ăăă, bună David, ea e Diana. Dar cum de ai ieşit fără Roxi ? schiţând un zâmbet fals.
- Păi.. ne-am despărţit.Tu eşti cu Cristi ?
- Nu, nu sunt. 

David o privea foarte iubitor, la fel si ea, după care s-au apropiat şi s-au înecat într-un sărut copleşitor. 

- David ?! Era o fată.

Băiatul se speriase destul de tare, nimeni nu ştia motivul. 

- Alexandra, nu e ceea e pare !
- David, cine e ea ? întrebă Rebi uimită.
- Sunt iubita lui, sau cel puţin eram, până acum ! spune Alexandra cu nervii la pământ.
- Ceeeeeee ?! cu o privire de ar putea omorî o muscă.
 Alexandra pleacă, David rămâne lânga Rebeca explicându-i cine este.
- Ştii ce David ?! Mi-e scârbă de tine ! Ai grijă ce faci, după care îi răstoarnă sucul în cap şi mutându-se la altă masă.
- Oo da Reb, aşa te vreau ! spune Diana râzând, şi Rebecăi îi venea să facă haz de necaz, dar în momentul acesta trebuia să fie supărată. Fata îşi şterge lacrimile de pe faţă . David se îndreaptă spre ea.
- Eşti supărată ?
- Arăt eu a fi supărată ?

Dupa un moment de tăcere îi zice " Te iubesc ! ". Rebeca se pregăteşte să-l înjure dar este întrerupta de un telefon.

- Ce faci ? Era Cris. Inima-i bate mai repede ca oricând , iar buzele-i tremurau. Dia se uită mirată la ea şi începe să râdă.
- Ăăăăă..
- Poţi vorbi ?
- Sigggur
- Unde eşti ?
- La top.
- Mai stai acolo ? Vin şi eu.
- Ok, te aştept.

Un comentariu:

  1. de abia astept continuarea:X:)
    super povestioara:X
    ma simt ca parca as urmari o telenovela:x doar ca e mult mai interesant asa:)ca imi pun si imaginatia la contributia. imaginandu-mi persoanejele:)foarte frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere