6 decembrie 2011

Iubire sau doar linguşeală ?

Nu am chef de nimic,
De cand ai plecat,de jos nu mă ridic,
Aş da orice să fii aici
Să-mi spui că mă iubeşti,de jos să mă ridici,
Dar înca sper...

Bate soarele în geam,
Am avut inima de golan,nu ţi-am aratat cât de mult te iubeam..
Acum îţi trimit această scrisoare
Cu o lacrima căzută,şi durere mare.
Te iubesc..

Tu ai ales să sfarşim aşa
Poate a fost greşeala mea...poate a fost a ta...
Dar un singur lucru ştiu
Că te-aş iubi şi cu sufletul pustiu...




Iubire sau doar linguşeală, aştept raspuns de la voi ! :*
P.S. : Compusă de C.

2 comentarii:

  1. sincer. eu nu as stii sa-ti dau un rasp cat mai corect... el se afla undeva la mijlocul celor 2 extreme : iubire si linguseala ...
    uneori, timpul dezvaluie si cele mai bune roluri de masti ... eu as zice sa observi, se chibzuiesti un pic...
    si totusi cred ca nici el nu stie... altfel era ceva mai concis in versuri, in ganduri, idei ...

    RăspundețiȘtergere