19 decembrie 2011

Christmas comes quickly !



Instalaţiile s-au aprins de mult timp în oraş, parcul a fost decorat cât mai frumos, chiar dacă bradul din centru e pe cale să cadă. De când eram mică aşteptam cu mare răbdare venirea Cracinului, poate pentru că sunt născuta în iarnă sau doar din simplul fapt că părinţii m-au obişnuit ca de fiecare Craciun să ne strângem aproape toţi pentru a împodobi bradul [ anul acesta l-am făcut doar eu, din probleme familiare] , pentru a face turtele [ am menţionat în postările anterioare cât de mult aştept asta ], să jucam remi ; deşi de la un timp se duc obiceiurile..
Ca toţi copii adolescentii aşteptăm să ningă,astăzi a plouat, era gheaţă când am ajuns acasă. E bine şi atât, mai durează puţin până apar şi primii fulgi. Măcar de Craciun să ningă, să fie un Craciun Alb.
După ce te înveleşti cu nea, intrii în casă, la căldură, şi iubirea mamei când vine să te scuture [ de cele mai multe ori o respingi spunându-i " Mamă, lasă-mă singură, nu mai am 5 ani ! " ]
Nu acum mult timp, cineva drag mie noua a plecat de lângă noi, aş vrea să continui să povestesc, dar este o lovitura fatală. Aşa că am să închei aici pâna nu îmi f*t starea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu