22 decembrie 2011

Singură între cei nepăsători. ~ partea 10 ~



- Am impresia că este o problemă între noi..
- Problema? Ce problemă?
- Ne certăm des, tu te superi din nimicuri, şi poate vom ajunge la despartire..
- Ce?! Vrei să ne despărţim ?!
- Nuu, nu vreau, vreau să rezolvăm problemele, ne comportăm ca nişte copii, şi eu...
- Şi tu ce?
- Şi eu aş vrea să încep prin a-ţi spune că eu nu am ochi pentru alta, dacă sunt cu tine înseamnă că pe tine te vreau, parcă ai căuta motive să ne certăm..
- Nu caut motive..
- Lasă-mă să termin ! Aş vrea să înţelegi asta, şi poate tu crezi că eu nu sunt gelos pentru că nu-mi pasă, greşeşti, mult. Nu dau importanţă, atâta timp cât eşti a mea, ăla nu are cum să te ia. 


Urmează un moment de tăcere.


- Bine! spuse Rebeca minunat de fericită.
- Ma bucur că ne înţelegem.


Era târziu, pe amândoi îi ia somnul. Dimineaţa a început cu dreptul. Dupa maxim o ora au ajuns la şcoala. Roxana era destul de uimită văzându-i împreună. Cei doi s-au desparţit la uşa clasei Rebecăi printr-un sărut lung. 


- Rebecaaa, cum a fost în excursieee? Nu am putut să te sun, nu mai am minute şi telefonul mamei s-a stricat. întreabă o fată scundă, cu ochii caprui, inocentă şi frumoasă pe nume Emanuela.
- A foost frumooos. Luând-o în braţe de parcă s-ar cunoaşte de o veşnicie.
- Uaaau, Rebeca, ce bine dispusă eşti ! 
- Daa, cum să nu fiu când nu am lângă mine un..un.. BOY ! 
- Opaa, cine ?
- Cristii, de la 8F.
- Cee ?! Nu te creed.
- Da măă ! sărind de bucurie.
- E fratele meu vitreg !
- Ce ma ? Glumesti ? [ :| ]
- Normaal, nu ştiu care Cristi ! zâmbind ironic.
- Vaaai, ce m-ai speriat, dându-i o palmă peste cap. Şi primind şi una înapoi, în glumă.


Dupa 3 luni, totul mergea la fel ca început, au mai fost certuri, dar nu mari pentru a le afecta relaţia. Era şi ultima săptămână de şcoală, deci nu prea se faceau ore, urma vacanţa de Craciun. Rebeca şi Cristi nu stăteau împreună [ ştiţi că în ultima săptămtămâna toti fac ce vreau ], fata stătea cu colegii ei şi jucau " Adevăr sau provocare? ". 


- Heii Rebeca, Adevar sau.. ?
- Provocaree ! doar mă ştiţi.
- Te provoc, sa-l săruţi pe David, timp de 10 secunde !
- Ooooo, strigau toti în cor.
- Rebeca, esti cu Cristi ! spune Ema încercând să nu audă şi ceilalţi.
- Şi ce Ema ? Ce crezi, că el nu ar săruta alta la o provocare ?!


Se săruta: 1,2,3,4,5,6.. Şi Cris la uşă, căutând-o pe Rebeca...............

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu