15 aprilie 2012

Day 12 (30 day challenge)


 12. Ziua pe scurt.

Azi am stat mult la pc,mai mult ca deobiceai, şi nu e ok, acum mă doare capul, aş vrea să ies, însă ceva mă ţine . Deci, m-am trezit la 8 jumătate, m-am uitat la un film pe Prima,mai mult SF, dar destul de frumos. După am intrat la pc, pe la 14 m-am decis să mă uit la un film : Mr & Mrs Smith, un film de acţiune şi în acelaşi timp de dragoste. Vi-l recomand dacă încă nu v-aţi uitat. La 16:30 am ieşit, m-am pus în pat. M-am înecat în Nutella, după am adormit. M-am trezit la 19:33. Am făcut duş, mi-am făcut manichiura şi pedichiura în timp ce mă uitam la Te cunosc de undeva. La 21:30 am intrat la pc, am intrat direct pe blogul Liddiei după pe al lui Sandy. La 22:35 m-am îmbrăcat,şi la 23:16 am plecat spre Biserică. Am venit acasă la 00:30, şi încă sunt pe mess, omorând Replay-ul cu melodia " Doc ft What's up - ceai " .


2 comentarii: