28 aprilie 2012

Day 19(30 day challenge)

 19. Lipsa de respect la adresa parinților.
Ok, voi fi sinceră, sunt o nesimţită ! nu le ofer repesctul de care au nevoie, nu pot să zic că îi lovesc, sau îi injur, nici gând, dar nu ţip. Mi-au zis multe persoane ca să am grijă la comportament, încerc, dar sunt o persoană care se enervează foarte uşor, şi nu mă pot controla. Pe lângă asta părinţii meu sunt destul de stricţi : nu am voie cu băieţi,că trebuie doar să învăţ. Hai,băi, atâta timp cât am caietul în mână în fiecare seară şi dimineaţă, se vede că m-am şi ridicat, nu am voie cu nimic ? Sau,rar mă mai lasă o oră după terminarea orelor, ce pot face ? atâta timp cât am puţin de scris/învăţat. Am voie doar până o anumită oră în stradă, rar se întâmplă să trec peste 10, să vedem vara asta, când se întunecă mai târziu. Pe lângă asta, sunt foarte răsfăţată, ce vreau, eu îmi iau. Din ultimul timp totul merge mai bine, sper să continue aşa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu