6 aprilie 2012

Day 4,5,6 (30 day challenge)

 04. Părerea ta despre religie.
Evit să răspund.

 05. Un moment în care ai vrut să-ți iei viața.

Nu a fost unul, dar am fost  ameninţaţă de unu' că-şi ia viaţa dacă nu mă combin cu el. Patetic.

 06. Scrie 30 de chestii interesante despre tine.

Nu le pot numi "interesante" doar voi puteţi spune dacă sunt sau nu.

1.Urăsc glumele seci, vorbele spuse ampulea doar pentru a te afla în treabă.
2.Îmi place să-mi bat joc de cei proşti. În special fetele alea care sunt la picioarele tale doar pentru a nu le lovi.
3.Îmi place să bat, dar totuşi mă abţin foarte mult.
4. Nu suport copii mici.
5.Nu-mi place să-mi arăt supărarea. Puţine persoane m-au văzut plângând. mai mult de 3 nu cred.
6.Îmi place să mă bag în vorbă, să ştiu totul, să nu-mi scape nimic.
7. Ţin în mine foarte mult din simplul fapt că am fost educată corect.
8.Nu pot minţi niciodată pe cineva cu cuvintele " te iubesc " chiar dacă e fată. Rareori glumesc, şi se observă.
9.Sunt sarcastică mai mereu.
10.Îmi place să ascult probleme cuiva,îmi place să văd câtă încredere are.
11.Îmi plac provocările, chiar dacă la vârsta asta sunt mici.
12.Niciodată nu voi alege iubitul înaintea prietenilor.
13.Sunt mega sensibilă. Şi sunt sigură că nimeni nu-mi poate afirma asta.
14.Când vreau ceva, obţin, rareori nu reuşesc.
15.Nu-mi place să am necunoscuţi în listă sau cel puţin persoanele care stau de paişpe.Când îi aud pe ăia " Am peste 1000 în listă " Uat dă fac ?! Vorbeşti măcar cu-n sfert ?
16.Îmi plac să mi se facă surprize, chiar dacă nimeni nu mi-a făcut una.
17. Sunt îndrăgostită.
18.Cânt mereu, în duş, când scriu, când fac curăţenie, când stau la pc, când sunt cu prietenii pe afară, când joc tenis/fotbal/handbal, chiar dacă nu am voce.
19.Mereu când ascult " praf în ochi-locul ei " îmi strică starea şi-mi vine să plâng.
20.Am destule cunoştinţe care-mi sunt aproape, şi îmi ridică moralul, chiar dacă nu sunt în fiecare zi lângă mine.
21.Aş vrea să-mi cer iertare aproape tuturor cărora le-am greşit, însă orgoliul nu mă lasă.
22. " mă răzbun " o zic doar la nervi.
23. Plâng mereu când mă gândesc ce se va întampla peste vreo 60-70 de ani..
24. Îmi iubesc părinţii chiar dacă nu arăt.
25.Mi se pare penibil când cineva se ia de fizicul cuiva.
26.Îmi face cea mai mare plăcere când ajut pe cineva, în special într-o relaţie.
27.Sunt ambiţioasă, dar în acelaşi timp destul de leneşă.
28. Sunt invidioasă, geloasă şi mi-e ciudă când cineva îmi zice " Poţi,dar nu vrei."
29.Mai întâi trebuie să pierd o persoană pentru a-mi da seama cât am nevoie de ea.
30. Sunt al naibii de supărăcioasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu