7 aprilie 2012

Day 7(30 day challenge)

07. Scrie despre zodia ta și dacă crezi că ți se potrivește.

Săgetător
  • De cele mai multe ori îşi termină discursul cu o glumă, urmată de un hohot de râs. - True, însă unii nu gustă gluma şi apar certurile.
  • Profesiile cele mai potrivite sunt: judecator, comerciant, sportiv, pilot aeronautic, profesor, traducator, politician, preot, medic veterinar. -Preot ? Nu prea cred că mi se potriveşte această profesie, însă din continuarea listei, am ce alege.
  • Nativa este degajata, rebela, un pic masculina, energica, aventuroasa, vrand sa socheze, sa atraga cu orice pret atentia asupra sa, libertina si lipsita de sentimente de vinovatie. - Am fost masculină de la vârsta de 5 ani, şi chiar nu mă plâng, decât să fiu o piţipoancă care să nu poată lovi măcar o minge. Energică ?! Cuvântul acesta mă descrie cel mai bine. Aventuroasă. Îmi plac aventurile, îmi place să creez poveşti cu viaţa mea. Da, îmi place să şochez lumea şi să fiu în centrul atenţiei.
  • Pentru ca iubeste animalele, acestea vor fi din primii ani de viata cele mai bune tovarase de joaca.- Adevărat, am avut un câine nu după mult timp de la naştere, îl chema Billy, aşa mi-au zis părinţii.
    • Este atras de biciclete, motociclete si cai.- Da,da,da, de la trei ani am bicicletă, şi părinţii mi le schimbă pe cât cresc. Îmi plac motocicletele mari, am fost sedusă de ele de când jucam Gta, aş vrea să conduc una, dar peste cel puţin patru ani. Şi despre cai, am avut un cal, de fapt o iapă, pe care o iubeam destul de mult. Acum însă nu ştiu de ce am vândut-o.
    • Este indicata activitatea sportiva pentru a-l ajuta sa-si consume energia si sa-si ostoiasca nelinistea nativa. - Mulţumesc !
    • Guvernatorul sau, Jupiter, ii daruieste calitati deosebite: optimism, forta, expansiune, bunatate, ambitie, generozitate, paternalism, lacomie, exuberanta, simt al grandorii etc. - Tac.
    • Piatra norocoasa
      OBSIDIAN - Anuleaza energiile negative. 
      - Acum, înţelegeţi cum de pot atât de uşor să-mi ascund supărările ?


    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu