6 aprilie 2012

Perle de amintiri. -30

Nervoasă dar şi în acelaşi timp uşurată, începe să-i mulţumească Danielei.
D i a n n e : Mersii ;;).
Dx. : Pentru ?
D i a n n e : Nu ştiam cum să scap de Edward,mi-a dat Diona convorbirea cu tine şi Edward..
Dx. : E nesimţit, dacă zice că te vrea..
D i a n n e : Nu-mi pasă, mersi, te te te iubeeeesc :*
Dx. : Şi eu ;;).

după care.

D i a n n e : Am terminat-o !
Edd : Ce ? De ce ?
Îi dă convorbirea.
D i a n n e : Înţeleg cât ţi-a păsat de mine :p !
Edd: Nuu, nu înţelegi, vroiam numarul ei ca să întreb de tine, că nu ştiam într-o zi unde eşti..
D i a n n e : Da mă, mă puteai suna, chiar numărul ei ? + că i-ai dat şi-un compliment. Mă laşi,nene ?
Edd. : Dianne, înţelege, eu pe tine te plac ! Uite îi dau ignore, nu-mi pasă de ea..
D i a n n e : Dispari mă !
Edward îi dă convorbirea lui Alexis.
A l e x i s : Bă, de ce nu-l crezi ?
D i a n n e : Am văzut convorbirea.
A l e x i s : Nu îi pasă de fufa aia ! Pe tine te place, ţine mult la tine.
D i a n n e : Da mă, am văzut cum ţine..
A l e x i s : Înţelege-l bă !
D i a n n e : Lasă-mă cu el !

De nervi, Dianne îi dă ignore lui Edward, fiind liniştită şi destul de fericită. Dar asta nu a durat mult, în maxim 2 zile l-a scos şi au început vorbi din nou.Verişorii Diannei din Timişoara au venit la ea, ca în fiecare vară,rar vorbea cu Edward deoarece pe mess stătea Adi (verişorul ) şi nu era destul de liberă pentru a vorbi la telefon că stătea cu Ada (verişoara ). Cei trei făceau cu rândul. Două ore fiecare.Era Dianne la pc, vorbeam cu Alexis.
.
.
A l e x i s : Tu ştii că eu încă te iubesc ?
D i a n n e : N-am chef de glume seci acum, mâine se poate ?
A l e x i s : Nu glumesc mă, te vreau, vreau să ne combinăm !
D i a n n e : Şi Alexa ?
A l e x i s : Ne-am despărţit, face faze de rahat ! :-j
D i a n n e : Ce faze ?
A l e x i s : Chiar nu am chef să vorbesc despre ea, ci despre noi.. :x
D i a n n e : BĂ, am zis că nu am chef de glume bă !
A l e x i s : Tu crezi că mereu sunt glume ?! Hai lasă-mă !
D i a n n e : Pa.
Peste 5 minute.
A l e x i s : Nu pot sta fără tine.. te iubesc, îmi mai dai o şansă ?

Edward o sună pe Dianne.
- Ce faaaci ?
- Bine, vorbesc cu Alexis.Tu ce faci ?
-Eu abia am ieşit de pe mess.
- Nu te mai lasă ?
- Ba da, dar nu am chef..
- Hai că vorbim mai târziu, ok ?
-Bine..

A l e x i s : Aştept mă !
D i a n n e : Mă gândesc, stai.

Dia îl sună pe Edward.
- Mă, mă iubeşti, dacă da, zi-mi dacă Alexis glumeşte . :))
- Cu ce să glumească ?
- Îmi zice că mă iubeşte, să-i mai dau o şansă, bla bla bla.
- Mmm..
- Ziii-mii !!
- Da, râde de tine, dar promite-mi că nu-i zici.
- Promit, hai paa, te puuuuup !

D i a n n e : Înţelege, nu te mai plac.:)
A l e x i s : Ouf, bine, nu mi-a mers.
D i a n n e: Ce să-ţi meargă ?!
A l e x i s : Am glumit şi eu puţin cu tine..
D i a n n e : Haha, eram sigură. Auzi, pe la 5-6, venim în parc, veniţi şi voi ?
A l e x i s : Da,da,da,da ! :D
D i a n n e : Hai, că îl las pe Adi la pc, paa.
A l e x i s : Paa.:*.

-- am uitat să menţionez că tot în acelaşi timp venise şi mătuşa de la Bucureşti cu verişorul Diannei, care avea vreo 25 de ani ,împreună cu soţia şi copilul --

Ajunşi în parc, Adi rămâne cu părinţii şi bebeluşul în timp ce Ada şi Dianne s-au dus să se întâlnească cu Alexis şi Edward. Cei doi erau total schimbaţi.Alexis la cămaşă, iar Edward totul schimbat, deja era altul.+ frizura.
Cele două fete se fac nevăzute printre copaci.Cei doi s-au aşezat pe banca unde a sărutat-o Alexis pe Alexa a doua oară, apoi se îndepărtează îndreptându-se spre magazinul de băuturi.Fetele se duc pe banca aia în timp ce băieţii vin cu două doze de suc.
-Heeeei, ce faceţi ? spune Dianne uitându-se ea atent la Edward.
- Bine facem, ea e Ada ? Eu sunt Alexis, încântat.
- Eu sunt Edward, spune el lăsând capu-n jos.
- Ce bine-ţi stă în pantaloni Edw, şi ţie Alexis, în cămaşă..
- Da mă, că până acum el umbla fără pantaloni şi eu fără ceva pe mine..
Râd cu toţii după care Ada este sunată să vină la grup.
- Hai, Dia, ne cheamă, pa băieţi, mi-a părut bine să vă cunoaştem.
Au mai stat o oră şi au ajuns acasă. Dianne direct pe mess. Edward nu era, s-a băgat pe Conquiztador,erau toţi 3, ajutând-o pe Dianne: Adi, Ada şi tatăl lor, adică unchiul Diannei. A doua zi, afara ploua, nu puteai ieşi din casă. Ceasul era vreo 16 dar afară părea de 19. Vorbea prin mesaje cu Edward de pe telefonul Adei.
D- Am un chef de sinceritate, hai să ne punem întrebări şi să răspundem sincer, cum făceam pe vremuri.
E- Ooooook. Hai, tu prima.
D- O iau direct. Mă placi ?
E- Tu mă placi ?
D- Da.
E- Şi eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu