9 aprilie 2012

Stare de melancolie

E dimineaţă, patul abia făcut, ceaiul e lângă mine, încă fierbine,pc-ul aprins de la 7, televizorul e aprins pe Diva, e publicitate, mă uitam la Buffy, spaima vampirilor.Afară, vântul se joacă vaţea ascunselea cu soarele, şi se pare că vântul mijeşte de ceva timp.S-a anunţat că va fi înnorat, la amiază vor fi vreo 10 grade.Pe un site găsesc că mâine sunt 12 grade, iar pe altul 5 grade. Patetic ! Sper să fie frumos, am programat o plimbare cu rolele. S-a răcit ceaiul,îmi revin din starea aiurită în care nu am chef de nimic. M-aş duce să mă schimb de pijamale, însă am o lene dezastruasă. De miercuri mă apuc de teme. E chiar o vacanţă plictisitoare. La ora asta nu e mai nimeni pe mess, pe afară parcă-l găsesc pe Mr. Stres. Mă teleportez în garderobă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu