13 aprilie 2012

Leapsă [12]

1. ce speli prima dată la duş?
Umerii, astfel mă încălzesc mai rapid.
2. care e culoarea ta preferată?
Albastru închis
3. îţi place cafeaua?
Nu.
4. cum te simţi acum?
Oribil, stare foarte aiurea..
5.. care e ultima literă din numele persoanei de care eşti îndrăgostit/ă?
Error 0045.
6.. care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Am traversat strada fără să văd maşinile, şi de frică nu m-am mai mişcat, m-am ghemuit, şi mi-am zis rugăciunea, însă o cistern m-a ocolit. Aiurea rău.
7.. ai putea mânca o lună întreagă felul tău de mâncare preferat fără să te saturi de el?
Nici gând
8. de ce ai o poftă puternică acum?
De cremă de zahăr ars.
9. la ce te gândeşti când auzi cuvântul “varză”?
“ eşti cumva agricultoare ? c-ai făcut relaţia varză “
10. ai numărat vreodată până la 1000?
Da, driblând mingea.
11. muşti sau lingi îngheţata?
a doua variantă
12 . foloseşti emoticoane?
Daaaa.
13. câte dormitoare are casa ta?
3,însă folosim doar 2.
14. ai cunoscut vreodată o celebritate?
Hmm, nu..
15. îţi place brânza?
Depinde de care.
16. care e ultima melodie de care ai fost obsedată?
Doc  & What’s up – Ceai (din cauza Liddiei )
17. câte ţări ai vizitat?
Nu le am cu călătoritul, deci, niciuna..
18. sunt părinţii tăi stricţi?
DA.
19. ai sări cu paraşuta/parapanta/planorul?
Într-un timp mă imaginam cu paraşuta, şi acum  mă tentează..
20. ai lua masa cu george w. bush clooney?
Nee
21. e ceva strălucitor în camera ta?
Da.
22. închiriezi filme?
Nu.
23. unde vei merge sâmbată seara?
La Înviere.
24. ouă albe sau maro?
De Paşte, da ? Albe .
25. îţi place muzica?
NORMAL.
26. ai mers cu trenul?
Da.
27. ce zi a săptămânii e?
Vineri.
28. ce ai mâncat la prânz?
Cartofi pai
29. ce face mâine prietena ta cea mai bună?
Se pregăteşte de Paşte
30. ai vazut filmul “the butterfly effect”?
Nu încă.
31. ce crezi despre “yankees”?
Ce sunt ăia ?
32. ai părul ondulat?
Puţin.
34. când ai plâns ultima dată?
Acum.
35. ai intrat vreodată într-un zid?
Da,şi în uşi, din greşeală, bineînţeles
36. anotimpul preferat?
VARA.
37. adormi cu televizorul deschis?
Mai mereu..
38. ai băut vreodată alcool direct din sticlă?
Da..
39. crezi că eşti bătrână?
Nici gând.
40. ţi-e frică de întuneric?
Nu.
41. îţi place viaţa ta momentan?
DA.
42. baţi în lemn?
Aha
43. ai o vedere bună?
Da.
44. poţi să faci hula hoop?
nu.
45. unde sunt părinţii tăi?
Acasă, în pat.
46. ai fost vreodată sărutată în lift?
Nu.
47. care e următorul CD pe care îl vei cumpăra?
Unul gol, sigur.
48. ai intrat într-o încăpere pe fereastră vreodată?
De nenumărate ori..
49. ce ai cumpărat ultima dată?
Eugenii.
50. cât de des vorbeşti la telefon?
Mai mereu, însă astăzi mi-a expirat extraopţiunea.
52. ai pus piedică cuiva vreodată?
Mda.
53. foloseşti beţişoare chinezesti?
N-am nevoie.
54. ierţi prea mult?
În limite.
55. deţii o armă?
Da, creierul !
56. ai fost vreodată într’un castel?
Nu.
57. îţi place părul tău?
Uneori
58. îţi place de tine?
Nu răspund.
59. eşti mai apropiată de mami sau de tati?
Mami.
60.Sfarsiiiiit. vă vine să credeţi?
Nu.


P.s. Am preluat aceasa leapsa de la Didi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu