18 aprilie 2012

Day 17 (30 day challenge)

 17. Momentele bune și rele în ultimul an.


O mie de momente bune, o mie de momente rele,viata noatră e alcătuită din bune şi rele, de plânsete şi bucurii, dacă ar fi totul perfect, nu ar fi atât de frumos. Momentele bune le-am avut de fiecare dată când luam note mari sau vorbeau cu băiatul care-mi place, momentele rele, au fost opusul celor bune, când luam note mici sau când nu vorbeam cu băiatul care-mi place. Însă, nu totul se rezumă la nişte note şi la băiatul ce-ţi place. Momentele rele pot fi şi atunci când te îmbolnăveşti, de asta nu am avut parte acest an, să îţi pierzi prietenii,să alegi ceva greşit,ş.a., iar momentele bune sunt şi atunci când câştigi la un concurs, nu contează cât sau ce, când îţi faci prieteni noi, şi când zic prieteni, mă refer la cei mai buni, când petreci zilele importante cu familia, cu cei dragi,cu cei pe care-i iubeşti. 


2 comentarii:

  1. Momentele rele pot insemna mult mai mult decat ce ai insirat tu aici. La fel si momentele bune. Important e ca atunci cand tragem linia, sa nu existe regrete.
    Ai grija de tine!

    RăspundețiȘtergere