30 martie 2012

Day 1 (30 day challenge)

01. Relația ta actuală, dacă ești singur scrie despre asta.

Sunt singură, şi nu plâng, chiar sunt mulţumită, eu una, nu intemeiez o relaţie dacă nu-mi place cu adevărat tipu'. Ok, nu-l iubesc, dar pe următoarele două plane sunt comportamentul şi aspectul. Dacă vorbeşte şi se comporta ca un ţăran, e clar. Acum, nu voi vorbi cum mă simt singură şi ce fac sau dacă sunt în căutare, voi vorbi de ceea ce prefer la un baiat, şi mă refer doar la fizic, în general am vorbit AICI. De preferat ochii căprui sau verzi, buzele nu foarte mari, ÎNALT, zâmbetul şi privirea atrăgătoare. Iar pe al doilea plan aş vrea să spun de cel cu care aş vrea. Voi folosi porecla, pentru cei care-o ştiu, sper să nu îmi dizolve secretul. ChupaChups, este diferit de toţi şi asta nu mi-a arat-o mie, ci celui mai bun prieten al lui, care este şi al meu, ţine în el mult prea multe şi când are nervi scoate tot afară. E special, pe scurt, îl iubesc, şi chiar de vreo 5 luni, am încercat să-i spun, dar ba nu mă crede, ba nu poate uita cât rău i-am făcut. Da, i-am făcut,şi chiar îmi pare rău, la şcoală, nici nu-l pot băga prea mult în seamă, doarece nu vreau să creadă că sunt disperată, îl privesc, mă priveşte, mai rar un "bună" dar totuşi. Momentan, suntem certaţi, nu ştiu de ce , s-a supărat din motivele lui, e foarte supărăcios, şi asta mă enervează cel mai mult . Acum două zile era cu totul diferit, vorbea frumos, parcă eram împreună, era sincer , iar a2a zi, după simulare abia m-a bagat în seamă, chiar dacă am stat cu el vreo 4 ore. Vorbea despre fata lui, porecla ei e Heidi, ba prin mesaje, ba venea ea, şi chiar se vedea că ţinea la ea şi mie mi-a spus cu totul altceva. E nehotărât, mulţi îmi zic că lupt pentru el, însă am impresia că chiar nu e nevoie. Am nevoie şi de sfaturile voastre. Mă găsiţi la dia.smile@ymail.com . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu