16 martie 2012

Perle de amintiri. -28

-Acum mă bagi în seama ? Luându-i mâinile şi uitându-se în ochii ei .
- Iartă-mă,pupându-l şi apucându-i mâna . Hai să ne uităm la meciu' ăsta. Orele treceau, lumea pleca, ceasul era 17:50, Dianne trebuia să plece.
- Hai nu mai stăi o oră ?
- Nuu, nu cred că mă lasă..
- Hai te rog, luând-o în braţe şi nelăsând-o să plece.
- Ce-mi dai să rămân ?
- Orice !
- Hai că mă duc..
- Hai te rooog, Diaaa ! făcând ochi de căţeluş.
- Da-mi telefonu' s-o sun pe mama.
        - Hei mami, mă laşi să mai stau o ora ? Este meci,vreau să-l văd până la sfârşit.
        - Cu cine stai ?
        - Ăăăă, cu mai mulţi, Oana,Alexandra,Andra, etc. Deci mă laşiii ? Te roog. E vineri..
        - Bine, te las.
        - Mulţumesc mamiiii, te iubeesc !
- Gata am vorbit,spunse Dianne către Edward, făcând o faţă tristă.
- Nu te lasa ?..
- Mnu, hai condu-mă..
- Nuuu, nu pleci nicăieri, luând-o în braţe zâmbindu-i .
- Ah, nu-ţi pot rezista !Rămân !
- Te lasă ?
- DA !!
- Iar m-ai minţit ?
- Vroiam să-ţi fac o surprinză. Pupându-l pe obraz, după care Edward o sărută.
Ţinându-se de mână se duc spre teren, se asează pe bancă şi râdeau de prostiile lui Ionuţ, ba când călca pe minge, ba când dădea pe lângă ea.Lângă ei se pune fetele din clasa lui Alexis, toate o urau,că a fost cu el şi încep să-şi bată joc de ea şi de Edward. Acesta le injură şi o trage pe Dianne deoparte.Ea il pupă şi pleacă spre staţie începând să plângă. Florin şi Adrian (vărul ei ) i-au ţinut companie,ea încerca să-şi ascundă lacrimile reci ce o făceau să-l urască pe Edward. Ajunge acasă, el era online, se încurajeză şi-l bagă în seamă.
D i a n n e : Ce faci ?
Edd : Bine :-j.
D i a n ne : Edi, vreau să ne despărţim..
Edd : De cee ?
D i a n n e : Nu mă simt ok..
Edd : Deci d'aia te-ai comportat aşa 2 zile..
D i a n n e : Iartă-mă, rămânem prieteni ?
Edd : Da, cum zici tu.
Ieşind.Dianne nici nu-l suna, nu mai vroia să audă de el. Iese şi ea de pe messenger, se pune-n pat şi se uită la Românii au talent. O amuzau prostia unora şi plăcerea alora că se făceau de ruşine.
A venit vacanţa de vară,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu