2 martie 2012

Perle de amintiri.~ partea a25a~



Dianne ajunge acasă, părinţii nu erau acasă, deci direct la calculator, Alexis era online, nu o lăsa sufletul să îl bage în seamă,însă..

A l e x i s : Ce faci ? Eşti mai bine ?
D i a n n e : Când nu am fost eu bine ?!
A l e x i s : Iar începi mă ? Eu vorbesc frumos şi tu repezi.
D i a n n e : Da' gândeşte-te şi tu, ai creier, cum dracu' mă pot simţi ?
A l e x i s : Chiar te iubesc..
D i a n n e : Da mă, cum zici tu..
A l e x i s : Bă, mă enervezi, ce motiv aş avea să mint ?
D i a n n e : Că tu minţi mereu !
A l e x i s : NU TE MINT MĂ, TE IUBESC !
D i a n n e : Pune la status !
A l e x i s : Sunt cu Andre !
D i a n n e : Da mă, şi spui că mă iubeşti, hai pa.
A l e x i s : Iar faze de câcat. pa.


Închide pc-ul şi lucrul bizar e că s-a apucat de teme, de când era cu el deja scăzuse foarte mult. Termină la română şi aprinde televizorul, la publicitate, se duce-n bucătărie şi-şi face un aperitiv ca la restaurant, şi aşa nu avea ce face. Telefonul vibra, un mesaj de la Florin. " Hei, ce faci ? Vroiam să te întreb ce faci şi ai ieşit instaneu " Îi dă un "Contactează-mă ". Acesta o sună.
- Heei, fac un aperitiv bun bun !
- Hehee, nu mai intrii pe mess ?
- Ai ceva important să-mi zici ?
- Vreau să vorbesc cu tinee..
- Vorbim la telefon.
- Nu am destule minute, hai intrăă.
- Ok, stai să termin şi intru, ok?
- Ok, paa .
În nici 2 minute era deja pe mess, pune la status " dnd. Doar Florin :*"
 Floriiiiin :x :Opa ;;), sunt excepţiee ? :x
D i a n n e : Mereu eştiiii !! :**
Floriiiiin :x :Vai, m-ai dat gata ! :))
D i a n n e : Mereu te dau :), deci ce vrei să vorbim ?
Floriiiiin :x : Iar te-ai certat cu Alexis ?
D i a n n e : Tu de unde ştii ? :-w
Floriiiiin :x : Eu ştiu tooot ! Ştii doar că nu mă faci să-ţi zic, deciii nu mai continua, de ce te-ai certat cu el ?
D i a n n e : Mă enervează mă, spune că mă iubeşte şi nu vrea să se despartă de aia..
Floriiiiin :x : Mă, ţi-am zis de o mie de ori, ăsta îşi bate joc de tine ! Nu ţine la tine.
D i a n n e : De unde ştii tu ?
Floriiiiin :x : Ţi-am mai zis că eu ştiu tot ! Deci, o să suferi tare cu ăsta, şi va ieşi rău.
D i a n n e : Ce mă enervezi, mereu faci faze din astea. Hai lasă-mă şi tu !
Floriiiiin :x : Ţi-am zis doar, vei vedea ;).
D i a n n e : Da mă, cum zici tu.
.
.
.
 A l e x i s : Florin ? Ha, şi cică nu eşti îndrăgostită de el :)) !!
D i a n n e : Ce-ţi pasă ţie ?!
A l e x i s : Nu-mi pasă :-??
D i a n n e : Bine, paa !
Dându-i ignore. În scurt timp apare maica-sa.
- Când ai venit mamii ?
- Ieri, când să vin ? 
- Mă iubeştii ?
- Apa-i lângă tine..
- Nu vreau apă..
- Aaa, mâncare, stai să mă dezbrac.


În timp ce Dianne se schimba în pijamale primeşte un mesaj de la Alexis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu