31 martie 2012

Day 2 (30 day challenge)

02. Unde te vezi peste 10 ani.

Nu sunt genul de persoană care se gândeşte la viitor, nu îmi organizez timpul , şi asta mă dezavantajează destul de mult. Ok, lăsăm asta deoparte. Mă văd în Bucureşti sau Timişoara, cu facultatea terminată şi cu un iubit care sincer mă iubeşte, şi este mult mai grijului decât mama, care e la sute de km.Mă văd luând micul-dejun la cafeaneau de vis-a-vis sau de la un Mc. Mă vad în fiecare seară ieşită cu prietenii în parcuri, sau doar cu iubitul. Mă văd intr-un cabinet de psihologie, plătită ..nu foarte scump şi rezolvându-le tuturor problemele. Nu m-ar deranja dacă aş fi poliţistă sau actriţă, acestea sunt pe primul plan, oricum. Mă văd la fel de scundă şi la fel de supărăcioasă.De fapt, am formulat greşit mai toata postarea. nu " mă vad " ci " aş vrea " . Dar timpul să treacă greu, am timp şi peste aceşti 10 ani. Acum, vreau să mă bucur de copilărie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu