10 martie 2012

Perle de amintiri. - 26

"Proasto, cum să nu-mi pese? Dacă nu-mi păsa nu mai vorbeam cu tine, dar înţelege, ţi-o spun a 8568368 oară ! Nu vreau să ne împăcăm că sunt prea multe certuri, va fi mai bine aşa, îţi zic eu..poate ma face să te uit, că singur nu pot."

După ce-l citeşte, îl şterge şi-şi vede de treaba ei, în timp ce ea se chinuia cu o problemă la matematică îi sună telefonul,neuitându-se cine e apelantul răspunde.


- Da,
- Ce faci ?


Dia rămase surpinsă,răsăunzând un " bine" plin de greaţă şi mângâiere în acelaşi timp.


- Dar ce-mi vorbeşti astfel ?
- Astfel.. cum ? Mie mi se pare ca vorbesc destul de ok..
- In fine, ai citit mesajul ?
- Ce mesaj ?


Proastă să fie să înceapă să plângă la telefon.


- Nu l-ai văzut ?
- Nu, totuşi am avut toată ziua telefonul la mine.. Ce mesaj era ?
- În fine, nu mai contează. Mai vorbim, paa.
- L-am văzut..
- Şi de ce mă minţi ?
- Nu-mi place ce se întâmplă cu noi..
- Tu ai ales..
- CU CE AM ALES MĂ ? deja îşi schimbă tonul şi continua cu unul destul de irascibil.
- Hai că deja mă enervezi, pa. Închizându-i telefonul în nas.


Timp de 2 săptămâni au ţinut-o-n certuri, ţipete şi păreri de rău, până când...
Era o zi de miercuri,Dianne scăpase la 17, iar Alexis stătea de serviciu pe şcoală (Dia nu avea autobuz la orele 15 şi 17, aşa că îşi pierdea o oră prin şcoală, fie singură,fie cu colegii.). Plictisită de a sta în clasă mâzgâlind tabla, se duce la al doilea elev de serviciu, Ionuţ, vine şi Alexis.În timp ce Ionuţ şi Dianne conversau despre profesorii de servici, Alexis vine din spatele ei şi o pişcă de burtă, Dianne î-o întoarce punându-i mâinile pe gât ( era foarte sensibil acolo.). El o ia în braţe şi o muşcă de gât,Dia îi dă o palmă blândă,Alexis o lasă jos, se apropie de ea şi o sărută. Fata nu se-npotriveşte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu