10 martie 2012

_I_

Atât de mulţi,atâţia falşi,atâţia mincinoşi, atâţia supăcărăcioşi, Uhm, m-am săturat, de fapt cred, că, cu toţii ne-am săturat de persoanele considerati prietenii noştrii.Eu una nu te înţeleg, ştii, vorbeam noi mai demult că nu suntem ca toate "grupuleţele " de fete, şi că ne vom înţelege şi că nu ne vom certa, şi peste nici 3-4 săptămâni, ne desparte un baiat. Recunosc, eu m-am supărat, că nu mă aşteptam să te apropii de EL, dar totuşi, mi-a trecut, dar tu ? Am pus poza aia pe fb nu pentru a vedea cum vorbesc cu C. ( Tu să taci, nu nega, asta te-a deranjat cel mai mult ! ) ci doar pentru webcam-uri, tu imediat începi cu " ameninţări" de câcat. Sunt eu copil de 4-5 ani ?! Tu faci fazele astea de câcat,şi eu am lăsat prea mult de la mine! mereu las, mă gândesc la voi, aşa numiţii prieteni.
Mi-e greaţă de ăştia cu 598753489535730457 de feţe !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu