1 iunie 2011

Azi măăă.



Deci [ mereu incep cu acelaşi lucru " deci " =))) ] Ma rog. Deci =)).Aaazi a fooooost ooo zi extraordinară. Sport, asta-i mare brânză , am jucat handbal, am faultat etc. Ma rog. Chimie, am stat în clasa că s-au dus ăştia la laborator. Am stat pe afară -l. Thmn.. Ce-l ador. In fine. Apoi la urmatoarele 2 ore am stat de servici pe şcoala cu Andreea :x. din a5a ora am stat doar 15 minute de servici cat au cântat Gaudeamus . Si la fizică mai nimic.Dar cekl mai important lucru e MĂDĂLINA. Mi-a dat un lănţişor :((( Nu ştiu de ce :)). Pentru voi nu înseamnă mare lucru, dar pentru mine inseamna tot ce e mai scump p lume, şi anume Prietenia dintre ea si mine . 
Căă tot veni vorba de Mădălina, niciodata nu v-am descris-o. Deeci. Inaltimea aprox 1,65, e sexy măă, Ochii albaştrii ca cerul senin. Parul blond cu 1000 de perle albe . Zâmbetul ei te ameţelte. Daca te priveste mai mult de 10 secunde , te farmeca .SIGUR. O descriere din partea unui anonim [ Nu`ti zic Madalinoo >:) ]
-buna
-frumoasa
-desteapta
-glumeata
-sexoasa
-merge de o carja
-ii place sa aibe doar un copil
-iubitoare

Un comentariu: