17 iunie 2011

16 iunie '11



S-a mai terminat un capitol, un an şcolar.. Am terminat şi eu clasa a 7-a. Azi a fost premierea.. la o oră târzie ca în fiecare an .Când mă gândesc că la anu vom fi a 8-a şi că va fi ultimul nostru an împreună, cred că prefer să mai fie şcoală. La anu’ chiar trebuie să mă pun pe învăţat, nu că nu aş fi făcut şi asta până acum, dar dintr-a 5-a am început să scad în fiecare an.
Mda, începe să se cam pună prafu’ pe aici. Se apropie vacanţa (defapt maine ) , iar eu nu am nici cel mai mic gram de binevoinţă să petrec câteva minute în faţa pc-ului, dar din păcate, trebuie să petrec ore în şir pe aici..  Nu prea mai am idei şi nici chef să scriu pe blog, poate e de vină şi vremea asta pişăcioasă. 
Ca în postarile trecute încerc să mă gândesc ce sa ma gândesc la uh subiect , că dacă las aşa, MOR de plictiseala. Pam Pam Pam . Ieri nu am scris nimic, deci voi vorbi despre ce am facut ieri. Nu pare lucru, dar totuşi a fost distractiv. Dupa ce am predat manualele , colegii cu diriga au plecat la fast-food. Eu cu Andreea am stat 1 ora sau jumătate, nici nu m.am uitat la ceas, in şcoala. Nu singure :)). Ne-am fugarit. Nuu. Asta suna mai copilăros :)). G. voia să mă mâzgâlească cu marcăru' şi eu fugeam de nebună prin şcoala :)). Am facut pozee.. Stai să numar =)). 41 :d. Printre care vreo 10 sterse că nu au iesit bine, si unele erau chiar prea aurolace :))))). Whatever,Pe la 16:05 am plecat spre parc, La 16: 25 spre fast-food ( doar eu cu Andreea ) Când am ajuns noi colegii terminaseră. Aşaa.. Ne.am intors in parc. Am stat cu N, R,C,A,M, I si noi 2. Am râs, ne.am plimbat , am fugit ( de  G si C ). :-?. Azi, dupa premiere tot în parc am plecat , dar, doar eu , Andreea si Daniela. Am mai stat 2-3 minute cu C si E . 1-2 minute cu D x2 . 10-20 cu E2. Deci NIMIC important . 
Ştii, mereu când iţi doreşti ceva enoorm , cand il ai , nu il mai vrei. Si la asta mă refer la 2 lucuri. Primul e vara. Din iarnă ma rog să vina o dată şi acum ? NU MAI VREAU ! GATA !. DESTUL :D. Mai bine şcoala :-s. 
Îmi pară rău. A fost cel mai frumos an de şcoală cu toate că am scăzut la multe obiecte. Am râs şi nu ne-am mai strofocat prea mult pentru note. Anul ăsta a fost liniştit, amuzant şi cu tot felul de faze. Cred că a fost şi anul cu cei mai mulţi nervi. Şi nu pot sa-mi imaginez. Cum va fi fara a8a ? Va fiu pustiuu ! Ei aduceau râsete în şcoala , in special A. Eh , mai sunt si C, R, E, G, P ( doar băieti ). Şi .. pleaca şi Mădălina. Văleeeeeeu . Nu vreau să încep să vorbesc despre ea, că am vorbit atâta, si deja stiţi. 
Acum mă rog să dorm la Andreea. Vai, abia astept. Cu rolele in parc :)). Nu că eu nu aş avea, dar nu am parc de mers cu rolele :)) [ nu ştiţi voi :-j ]. Mda :)). Şi asta simt că nu se va intampla :)). Aaa. si app am avut dreptate nu a mai venit Diona :)). Mâine poate il vad si pe A 8-> .Te iubeesc >:D< . 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu