24 iunie 2011

Nu-i frumos ce-i frumos, e frumos ce-mi place mie.


Ideea postării : toate fetele se uită după aspectul băieţilor/toţi băieţii se uită după aspectul fetelor.


Mie, una, nu-mi place de un băiat după aspect, poate pentru că pun suflet în orice fac, însă dacă mie-mi place, e cel mai frumos de pe Milky Way. Oricum, pentru mine, tot ce contează sunt sentimentele, contează că-l iubesc şi mă iubeşte. Şi dacă e urât, ce ? Mai puţine fane. Şi dacă e frumos ce ? Mai multe motive de gelozie. Ideea e că eu aş accepta orice băiat pe care-l iubesc, indiferent cât de groaznic, urât,  frumos, extraordinar, dulce ar arăta. Pentru mine e unul şi acelaşi, e iubirea mea, atât. Nu e iubirea mea urâtă, e iubirea mea frumoasă, indiferent de aspect.

P.s : Dacă mie-mi place, restu nu mai contează

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu