26 iunie 2011

Farduri.Machiaj. Fond de ten .



Acum 2 zile la "Povestiri de noapte " vorbeau despre machiajuri. Si au facut si interviuri. Eraaau o groază de fete machiate. Normal, doar e lumea moderna. Rar mai gaseau şi una naturala. Deschid Pc`ul. Dau pe Google, Imagini , si scriu " vedete nemachiate ". M-am speriat. Pe moment eram
 gen " WOOOOW :O ". Jenifer Loopez care e atât de frumoasa, naturala e.. oribila !. Sau Miley  Cyrus. . Sau Brooke Shields - seamănă cu bunica :| . 

  Mai mereu imi pun intrebarea " Cine a inventat machiajurile  nu s-a gândit că strică lumea X( ? "Adica, cu ele te faci superbă, dar.. îţi strică mai tare naturaleţea.
 Hai să cautăm o definiţie in dex. 
 MACHIÁJ s.n. Operația de grimare a unui actor, făcută în scopul de a-i da înfățișarea cerută de un anumit rol.
  Merci dex :* !.
Deci vedeţi ? Nu stiu cine a inventat moda asta. 

Eu una urăsc "capodoberele " astea, deaceea nici nu le folosesc. Şi mai aud de la una " Fatăă , tu de ce nu te machezi? Sau cel puţin dă-te cu fond de ten ." 

X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X(

Lăsaţi-ma dracu în pace . E problema mea cu ce mă dau sau nu. E faţa mea, bravo că vă daţi voi. Apoi daca cineva te vede nemachiată fuge de tine. Hai dute ! Evapora-te !.

Sau când mă duc la o aniversare, nunta ,etc, toţi " Woow Cătălina e machiată :O. "
Da sunt ! Probleme ?. Hai jet. 

Am mai intrebat baieţii ce cred despre fetele care se machiză . Raspunsuri : " puţin disperate " , " nimic. dar alea care se machiază prea tare nu-mi plac " , " Sunt mai frumoase naturale , mie alea îmi plac , nu toate falsele :)" .  Whatever.

Mă gândeam mai devreme . Să zicem că F ( femeia ) , super frumoasa, machiată ,şi B ( bărbatul ) se căsătoresc şi dimineaţa, când bărbatul o vede nemachiata , se sperie .  

Ma rog. Asta e !.          

2 comentarii: