29 iunie 2011

Limbaj pentru messenger ?!

Prescurtări ?
IDC – ”I don’t care” = nu-mi pasa
IDK – ”I don’t know” = nu stiu (nu cunosc)
k or kk – ”OK”
KISS – ”Keep it simple stupid”
L8R – ”Later” = pe mai tarziu (mai poate fi folosit si ca ramas bun)

Ăsta-i una, dar să scrii :
$i uh C`mf  xxx ? … e alta. Este patetic să vezi pe cineva scriind asta. DA, am scris şi eu aşa, recunosc. Da’ mi-a venit mintea la cap…

Progrese :

  • De la: ceee f@ci  ;X    ,    p`akkksss’;
  • La : cf` :X:X:X:X       , p`aks;
  • Apoi la : cf ?:X   ,   p’acasa;
  • Apoi la : ce faci ?:x   ,   pe acasa;
  • Si, la final la : Ce faci ?    , Pe acasă. [ Eventual mai folosesc 1 emoticon 2]


SFAT : Gândiţi-vă cât le ia celorlalţi să descifreze ce scrieţi atunci când textu’ vostru este încărcat de : k, sh, tz, ts, ssss, eeee, iiiiiiiiii , $, @ etc.

"da nu mai trimiti niki un sms nmk doamne numai dac aitiu dau eu atunki dai si u de acum asteapt apana te-oi da eu" => Idiot. [Dacă citeşti asta, scuze, dar trebuie sa-ti bagi minţile în cap , chiar dacă sunt sigură că nici nu vei da atenţie ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu