12 iunie 2011

Aberaţii. Plictiseală. Noapte. Somn..




Săptămânile astea dinainte de vacanţă sunt foarte plictisitoare. Mi-am ieşit din rutina normală şi când zic asta, nu mă gândesc la faptul că fac lucruri diferite, ci la faptul că am sentimente diferite. Ma rog, nu vreau sa sa vorbesc despre asta. Sau vreau ? . Nici atâta nu mai stiu. În fine. Sunt very confuza, inima mea e confuză , totul. Oare chiar îl plac ? Sau îl iubesc ?. Nu stiu.. Mă simt atât de naşpa când mă gândesc. Deci se intelege, ca nu prea vreau sa vorbesc despre asta. Sau nu stiu? Of...  De 2 zile mă uit la pozele si filmările din 2008. Ce fericită eram. Now nu mai am cu cine sa râd, să mă distrez, fiecare e ocupat in treaba lui. M-am bagat pe facebook. Dar tot acelaşi lucru e. E doar ceva in plus pentru a-mi irosi viata.  Îmi vine să urlu’, să lovesc numai să mă descarc. Ştii.. e sentimentul ăla când se acumulează prea multe zile de te simţi precum vulcanul Mauna Loa – gata să erupi. Degeaba încerc să mă descarc într-o filă de jurnal, post de blog sau chiar Mădălinei, nu rezolvă nimic asta. Mă simt complet plină, gata să erup în orice secundă. Pe de o parte e faptul că nu mai am răbdare până la vacanţă, ia pe de altă parte tot ce m-a năpustit în ultimul timp.Faza e că la cât de liniştită sunt eu(acum ), rar mă roade pe mine ceva pe bune. Am început să mă consider răsfăţată, m-am obişnuit ca poftele să mi se îndeplinească imediat, nu contează sub ce pretext – da’ şi când nu poţi -.-..  Nu ştiu.. aberez, mă frământ aici şi îmi vine să îmi torn apă rece în cap. Vreau să dorm, dar totuşi să fiu trează. Vreau afară cu fetele mele – sau poate nu..  Măine egal duminică. Mâine egal fericire. De ce? Pentru ca vine Diona la varsa si ne vedem şi noi.Doua poze ,trei aş vrea. Dar de ce simt că nu ne vom întalni ? . Ar fi prea frumos si e imposibil să se întâmple o minunăţie aşa de mare, mai ales acum. Ce este acum ? Nu conteaza. Whatever :-j. 
De mult timp nu am mai stat pâna la ora asta  la PC. Era şcoala, si vinerea si sâmbăta se ivea ceva şi era mai imposibil sa fiu aici .  
Vremea. Ai văzut ce oribilă e ? Mda.. 
Revenim. Senzaţia asta de depresie mintală mă face să mă cert cu toţi. Nu mai ştiu să vorbesc frumos , Nu mai ştiu sa încep o conversatie. Poate că citesti asta, dar nu acum, maine, cand îţi dau eu site-ul si vei vedea că-mi pare rau. Nu ştiu ce m-a apucat. Scuze L.D.S. Am scris abreviat că nu are rost sa fac mare tam tam pentru un nume. E un amic. GATA . 
Ieri, am aflat o veste bomba (nu zic bomba pentru că cine mă cunoaşte îşi poate da seama şi nu am chef de explicaţii) care nu m-a afectat mai deloc. Daca era acum 2-3 luni, eram deja cu nervii la pământ si sigur nu mai exista Blog, Fb, Hi5, bla bla . Când m-am certat cu A. mi-am sters toţi prietenii si fotografiile de pe hi5. Aşa sunt eu. Ma răzbun pe porcării. Eh. Acum zic că hi5-ul e porcărie. Acum 6 luni eram moarta dupa el :-j. Mi-eprea lene să închei, adică dacă pun punct urmează plictiseala deci mai aberez o frază, două. Şi nici nu vreau să ies, că mă iau cu tot felul de gânduri şi nu mai pot să dorm deloc. :-j. Când pleacă musafiri ma bag si eu in pat  . 
A iesit ! Cine ? Cel care m-a intors cu susul in jos. Nici la revedere nu şi-a luat. Mda. Poate a intervenit vreo problema, poate netul. I don't know. Wow. De când gândesc eu aşa pozitiv ?. Weird.. În trecut gândeam cele mai oribile lucruri şi acum ?. Mda. Depresia :-j. Ah. Am o lene de mă doare. Ajunge toma în cutia craniană  în partea inferioară unde dă de cerebel . Mda. acum o dau in Biologie. Ah. App de şcoală  vineri a fost ... Normal. Pe deasupra că am stat 5 ore degeaba. Degaba ?! Nuu. Adică nu am facut ore. Profii ba veneau la şi 20 sau nu mai veneau deloc . Iar noi ne făceam de cap . Nu noi suntem cei mai nebuni si găşăgioşi din şcoală ? Ba da! Noi am castigat premiul 1 pentru cele mai multe absente. Noi am spart tabla cu penarul . Noi era să dăm foc la şcoala. Noi ne-am facut de cap. Mi-e ciudă atât de tare că nu suntem şi noi uniţi. Băieţii din clasa de la noi nu ştiu să vorbeasca cu o fată si altele. Hopa ! Au plecat musafirii ! Trebuie să mă teleportez in pat ! Byee. !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu