13 iunie 2011

Şi s-a sfârşit..


Ţi se intâmplă ca o melodie veche, sa-ţi aducă minte de cele mai ascunse amintiri ? Melodia aia.. mi-a adus buzele înapoi la 360 de grade. Preferata lui.. ( dintre alea rock ). Doar o secvenţa din viata mea petrecuta cu el, ma trimite spe celălalte. Şi nu mai pot să ies. Sunt inchisă. Cu lacăt. Oare de ce ? Eu ştiu că nu mai inseamnă nimic pentru mine. Greşesc ? Mă amăgesc singură , normal că îl iubesc. Nu-l pot uita. Nu-i pot uita buzele alea moi, nu-i pot uita imbrăţişările , nu-i pot uita toate sacrificiile făcute ca să rămânem împreuna, nu-i pot uita privirile, nu-i pot uita zâmbetul care mă facea să zâmbesc şi eu, indiferent daca eram sau nu suparată. Nu-i pot uita glumele. Nu-i pot uita mişcările. Nu-i pot uita buza muscată. Nu pot uita prima dată când m-a sărutat. Nu pot uita ziua in care ne-am combinat. Nu pot uita ziua in care am stat pana la 8 in staţia de autobuz că nu am văzut când a venit cel de 7. Nu pot uita ziua în care mi-a dar web şi se chinuia să desfacă îngheţata. Nu pot uita când mi-a zis prima dată " Te iubesc ". Nu pot uita zilele pe stadion ,când ne fugăream  şi când mă prindea ne întindeam pe jos şi ne cuprindeam într-un sarut adânc. Nu pot uita întrebarea " Mai stăm o ora ? ". Nu pot uita nici certurile groaznioce şi desparţirea. Nu-l pot uita si Gata.. Acum e cu altcineva. M-a uitat..
Şi melodia :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu