11 iulie 2011

Ce e important ..



Heii, nu am mai scris de mult timp. Eh, 3 zile nu e mare lucru pentru voi , dar pentru mine parcă e o saptămână. Şi nu sunt printre singurii.. observ că mulţi nu au mai scris. Sigur e vremea.. la cât e de cald nu cred că cineva mai are chef să scrie ceva. Sincer, nici eu nu scriam dacă Didu nu se uita la " American Pie 3 ". Nu prea am idei, că mi-a venit asa deodată. 
   Sâmbătă pe la 6 am plecat spre Lacul Sarat. Am ajuns pe la 8:30 că am mai oprit să luam mâncare.Ce să zic, a fost minunat cu excepţia faptului că m-am ars. La fel si Dana. 
 
Whatever !

În ultimele zile mi-a zburat gândul de la el, şi simt că s-a dus (mda. până când mă bagă în seama ). E altul, , adică.. e vrăjeală . E frumos, dar e diferit. 

Acum 2 zile m-am uitat la un film şi o fată a fost pusă sa aleaga între prietene şi iubit. Nu ştiu continuarea că nu am urmărit. Şi mă gândeam .. dacă eu sunt nevoită vreodată să aleg . Ce aş face ?. Sincer, e grea decizia .. dar dacă sunt cu adevarat prietenele tale , îl accepta .Şiii.. despre Ele :
    
Sunteţi cele mai importante persoane de pe acest pământ [ fără ai mei ]. Vă iubesc enorm de mult şi această postare v-o dedic DOAR vouă. Cine e pe primu’ loc ?! Eh, păi ar fii ea.. Al 2 lea ?! Nu mai există.

Didu

Genu’ de persoană care se ataşează foarte mult de o persoană. M-am ataşat şi eu de tine. Eşti o parte din mine, nu ştiu cum să zic. Au fost certuri, dar şi multe momente frumoase. Chiar dacă uneori eşti aşa bosumflatăă. Eşti specială ştiai ?! Nu ?! Afli acum. Şi mie mi-a fost greu să te mint. Da, a fost. Au fost aşa de multe momente petrecute împreună şi mi-ar fii fost chiar greu să te pierd.Ştiu şi eu că ţi-e greu, sunt aici, nu uita. Am destule mâini să te ridic, oricât de grea ai fii [ P.s: pentru proasta mea, asta e o metaforă  ) ].

Udi

Eşti sora pe care n-am avut-o niciodată. Eşti umărul pe care pot să plâng. Au fost aşa multe clipe frumoase. Cu tine am râs până la lacrimi, cum să fugi mă aşa de-o vacă?! Eşti specială, pe bune. Ştiu că atunci când eram mai mică nu ma suportai că eram foarte zgârcită , dar acum, mă bucur că ţi-ai schimbat impresia . Te iubesc din tot sufleţelu’ meuu  . Ăla mare, ştii ? Chiar dacă ne-am mai certat, acum suntem împreună şi asta contează. Nu vă convine ?! Muriţi !! Eşti aşa dulşe uneori, mai ales când faci pă proasta, proasto ! .
[P.s: Mersi că ai fost lângă mine ] .

Diana

Nu suntem de mult timp prietene, doar de 1-2 ani. Ne.am cunoscut la pădure, dar am început să stăm împreună de vara trecuta . Nu?. Ştii, nu voi uita niciodată când ai cătzut in noroi, chiar dacă e doar o mică "scena ", pentru mine a fost importantă. Mai ştii când fugeam cu Bianca de Anonim ? Vaaai, ador ziua aia. Locul Secret.8->. Mda, mi-e dor de Dildau'l tău şi de tine, NORMAL. Nu ne.am mai vazut de 2 sau 3 sâptămâni. Vara asta vreau să mai dormi la mine, şi nu doar o dată. Aşa. Şi tu esti extrem de specială. Să ţii minte . 
[ P.s : I miss u ! ]
Daniela

Când eram mai mici ne-am înţeles extrem de bine. Cu timpul ai devenit prea matură. Ai uitat de noi. Dar ştiţi .. e foarte specială ,tu da !. Eşti tu diferită ,dar eşti prietena noastră, pe care nu o vom uita niciodată. Când am fost la Lacul Sărat cu ea a fost extrem de diferită , nu mai era fata aia cu mofturi şi fiţe. Cu ea râd muuult, e super nebună ( în sensul bun ). Mă face să râd numai dacă ea râde, poate mă credeţi că râd de nebună. Nu !. Oricum, cei care nu o cunoaşteţi , nu o ştiţi. 
[P.s : Te rog, uita de "ele ".]
Bianca

Îmi place cum face pozele, deci criminal.Şi îmi mai place cum gândeşte, in ziua aceea când fugeam de Anonim avea nişte idei, doaamne. Nebunăă !. 
[ P.s : Vreau să stau mai mult cu tine ]

Andreea

Fiica mea cea scumpăă . Gândeşte fiiix ca mine. Sau eu ca ea? În orice caz, gândim la fel . La scoală stăm mereu împreuna şi acum în vacantă nu prea vorbim că sunt in vizită verişorii. Ne-am plănuit şi sa dormim una la alta, eh, planuri.. O iubesc mă ! E extraordinara, Diferenta dintre noi este doar fizicul. 
[ P. s : Vreau să ne plimbăm cu rolele ] .

Sunteţi lipiţi de corasonu’ meu, pentru totdeauna. Vă 

iubesc ENORM ♥.

3 comentarii: