2 iulie 2011

Stupid people



  Omorâţi-vă dracu odată, să scap şi eu de voi. M-am săturat să mă uit în dreapta şi să văd un cretin, în stânga un cocalar şi în faţă un “deştept” mucos.


Frate, de când vă pasă voua ce fac eu ?! Cică : dacă te prind… Ce-mi faci ?! Mă pupi în cur  . Eşti un mucos, bă, puţifer. Gândeşte cine sunt eu şi cine eşti tu. Gata, ieşi de 1-2 săptămâni şi eşti şmecher … Umblii cu ăla, cu ăla , eşti şmecher. Dacă umblii cu ŞMECHERI nu eşti unu’ , pricepi ? Fiecare are personalitatea lui , iar vouă nu vă stă bine cu personalitatea altora. Da’ ce e aşa frumos să copiezi ? Dacă mâine, poimâine, mă îmbrac într-o bluză decoltată, până peste cur  , ce gândiţi ? Ia uite şi asta, dacă are nu trebuie să arate … Bine, asta în cazu’ în care AVEŢI creier. EU, care vă văd arătându-vă muşchii , mestecând gumă flegmatici sau făcând scamatorii ( şi prin asta nu mă refer la ăia care se ocup cu asta, ci la toti mucoşii care zic că's megasuperbuni şi sunt varză), gândesc asta :  Uite al dracu cocalar, se dă în spectacol. M-am săturat de voi, până peste cap.


Mai nou puneţi poze  când vă arătaţi muşchii pe Hi5, Facebook, Flickr.


Greţos !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu