16 iulie 2011

Niciun neuron.



Ha ! Nesimţire curata.Ai întrecut limita, dă nesimţirea pe afară.Îţi pare rău?! Nuu creed. Adică cum mă, să-mi copii postările , eu sa ţi-o vad ,şi tu să zici " Îmi place sa copii ". Doamne, tu esti dusa ?. Nu te simţi măcar aşa puţin ?!


Uite, să zicem că copii. Eh. Ţi-a plăcut postarea, ai dat Copy şi Paste la tine. Dar măcar ascunde-o de mine, nu pune link.ul la status. Eşti sănătoasa ?. Sau mai .. "normal " .. puneai acelaşi titlu şi începeai tu să scrii cu mintea ta, o idee de la mine. Dar să o iei toata. Fix aşa? x(. Esti proasta ? Încât nu ştii să te gândeşti la ceva şi să scrii ? Nu cred :-j. 


Şi dacă citeşti asta şi te simţi, ce? Vezi şi tu părerea mea despre aceste persoane. Ţi-aş descrie tot caracterul tău, dar mai stau câteva minute şi ies. Unde ? Te intereseaza? Nu. Atunci ?


Mda, acum încercam să te descriu, mai pe scurt. Dar a expirat timpul. Pa ! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu