3 iulie 2011

Cei 16 ani de`acasă ..

Ea .. Specială. De ce ? Pentru că a fost printre puţinele care au spus : “încearcă să-l uiţi “, nu ” uită-l “. Pentru că mi-a fost alături. Pentru că mi-a zis ”incă mai ţine la tine ! “. Singura care  încearca să-mi “deschidă” ochii. Singura care râde ca handicapata, nici ea nu ştie de ce. [ si incă 2 persoane. Vă stiţi voi. Vă iubesc :* ]
  Ea e fata aia care se comportă ca o mamă. Ea dă sfaturi, şi prin asta nu mă refer numai la baieţi, ci la tot, la şcoala, pe strada,etc.
Este genu' de fată care vrea să îi mulţumească pe toţi. 


Acum 2  zile am râs cu eaa , pentru o săptămâna întreagă. Şi apropo, în postările trecute că tot vorbeam de "planificări ". Noi ne-am plănuit doar o vizită scurtă pentru a-mi povesti cele întâmplate la Bucureşti,şi ne-am ales cu o sumedenie de poze [ care ne plac ], cu râsete [ partea 1 " Uite m-am înămolit "  si partea a2a " hai in dulap " ], cu o mâţă pe capu' nostru, cu seminţe , corcodele cu sare [ ah. ce le ador =p~],plimbare prin ploaie [cu umbrela de formă ], un dormit :)), un net scos :-l si multe altele.  



 [ She is no superwoman , but she does the best she can ]. 

I simply adore you ! ♥

La mulţi ani ! >:D< :*:* :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu