16 februarie 2012

Ce e important (3)



Am rezolvat şi cu tastatura. Am cunoscut persoane noi, care simt că pot avea încredere în ele + altele.



Roxana [Rocksa].
Prima impresie- proastă. Am eu ghinionul ăsta să judec oamenii dacă nu-i cunosc + că am avut şi niste certuri disuţii prin noiembrie sau octombrie. Despre ea,din poze,am văzut-o de 3-4 ori dar nu m-am uitat atent la ea, părul şaten şi lung, ochii verzi-alabastrii, înaltă. Cum am cunoscut-o ? Vroiam s-o ajut să nu cadă de proastă în faţa lui X. Imediat cu mi-a băgat id-ul, mi-a zis tot ce nu îi convenea. M-a surprins,în ziua aceea am vorbit toată ziua, până acum. Sper să nu pleci şi tu cum a plecat şi EA. [ te simţi tu :* ]
Madlena.
Am urât-o cum nimeni nu a urât-o niciodata, din 2004 până-n 2010. 6 ani ? O luam de proastă, dar s-a schimbat şi MULT. Nu mai este analfabetă, gândeşte ca un om matur şi ne ajută când avem nevoie de ceva. [ Înafară de azi. ]. P.s. Marţi am mâncat magdalenee .
Alina
O pitică, pitica mea. Creaţă şi frumoasă. Sigur va nega. Citeşte ASTA, ţi se potriveşte. Nu pot scrie multe despre tine, dar eşti pare din viaţa mea, şi trebuie să fii aici. Te iubeeesc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu