12 februarie 2012

Perle de amintiri. ~partea a20a~


I-a închis telefonul, şi-a băgat capul în pernă. Dupa 20 de minute de plâns incontinuu intră pe mess, să vorbească cu Alexis, trebuia rezolvată treaba asta ! Era online.
A l e x i s : Ai intraaat :x, ce faci ?:*
D i a n n e : Mă piş pe tine.
A l e x i s : Ce-ai mă ?
D i a n n e : Andre !
A l e x i s : Parcă am mai avut discuţia asta, suntem doar prieteni !
D i a n n e : Te-ai sărutat cu ea !
A l e x i s : Ce-ai mă ? Vorbim când te linşteşti, ABEREZI !
D i a n n e : Ieri, erau toţi la uşă înafară de tine şi ea !
A l e x i s : Eu eram la baie, întreab-o şi pe ea.
D i a n ne : Mă laşi ? :-j
A l e x i s : Ştii ce, cred că ar trebuie să ne despărţim, eşti mult prea geloasă, nu vom ajunge nicăieri.
D i a n n e : Asta simţi ?
A l e x i s : Nu, asta vreau.
D i a n n e . Bine, pa !
Îi dă ignor, după care se holbează la desktop.Nu era dezamăgită, era conştientă că e mai bine aşa, decât să umble cu toate târfele. Închide calculatorul după care se pune-n par şi aprinde televizorul. Dă pe KanalD, era un reportaj despre Pepe, apoi începe să cânte " Spune-mi cine te iubeşte mai mult decât mine". Gândul deja era la Alexis, dar şi el, care se uita la acelaşi lucru se gândea la ea. Schimbă programul , dă pe DIVA, era un film de dragoste, dupa nici o oră Dianne închide televizorul şi începe să plângă.
a2a zi, la şcoală, a venit cu temele nefăcute, doar la bio a prins-o şi a luat un 5 cât ea de mare.Cât despre Alexis, a stat toată ziua îmbrăţişat cu Andre.Pentru a se răzbuna, îi dă mesaj lui Dani să vină la ea la clasă. În 2 minute a ajuns, Dianne se apropie de el şi îl sărută.
- Ce a fost asta ?
- Hai taci ! trăgându-l după colţ.
Se sună.Pe hol mai erau 3 clase. Clasa lui Alexis, clasa Diannei şi clasa lui Florin ( era lângă clasa Diannei ). Alexis se tot foia cu Ovidiu, Dianne iese la uşa.
- Hei, dar nu mai bagi lumea-n seamă ? o întreabă Alexis punându-se-n faţa ei.
- Ce faci ?
- Dacă ne-am desparţit, nu înseamnă că nu putem rămâne prieteni.
- Mie-mi este indiferent.
Alexis face o faţă gen "Să mori tu ? " după care se îndreaptă spre clasa.

- după 3 zile ---
Alexis era scos de la ignore.
A l e x i s : M-am certat cu Andre !
D i a n n e : De ce ?
A l e x i s : Mă enerva.
D i a n n e : Aha.
A l e x i s : Auzi, vreau să-ţi dedic o melodie..
D i a n n e :Aud.
A l e x i s : http://www.youtube.com/watch?v=26KxZgZ5mFE
După ce o ascultă.
D i a n n e : Şi eu te iubesc, dar m-ai înşelat. Nu vom mai fi împreună de-acum.
      Vroia doar să îl facă s-o vrea mai mult.
A l e x i s : Acum nu mai vrei tu ?
D i a n ne . Nu.
A l e x i s : Ok, pa. Dându-i ignore.
Ea se duce afară, când vine înnapoi vede un word de la el, dar a dat imediat Cancel cum a văzut că i s-a dus idle-ul. Alexis îi dă word-ul lui George pentru a-l da Diannei.
" Mda,deci..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu